Σελίδες

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Η ώρα που γεννιέται η ζωή



Ζήτησαν από το παιδί να πει τι αισθάνεται
όταν γεννιέται ένα χαμόγελο
κι αυτό έπλασε
ένα τεράστιο, διάφανο,
άδειο από σκέψεις
στο μικρό του προσωπάκι

Ζήτησαν από το ζωγράφο να τους δείξει
τη γέννηση μιας μέρας
κι αυτός πήρε τα ακριβότερα χρώματα,
έφτιαξε το χάραμα να παραδίνει τη σκυτάλη
σε χρυσαφιές ακτίνες
που ξυπνούσαν τη φύση

Ζήτησαν από τον ποιητή να απαγγείλει
τη γέννηση ενός ανθού
κι αυτός μάζεψε τις πιο όμορφες λέξεις,
τις κέντησε στο αδράχτι της πένας του
κάνοντας όλα τα λουλούδια της γης
να δακρύσουν χαρούμενα

Ζήτησαν από τον ουρανό να περιγράψει
τη γέννηση ενός αστεριού
κι αυτός είπε για το μαγικό χορό,
που στήνουν την ώρα εκείνη
τα αδέλφια του γύρω
λαμποκοπώντας τους ουρανούς

Ζήτησαν από το Θεό να μιλήσει
για το πιο μεγάλο Του θάμα
κι Αυτός απάντησε για ένα πλάσμα ιερό,
σήκωσε το χέρι και τους έδειξε
τη γυναίκα που γεννά
στη δική της φάτνη τον δικό της Χριστό

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 14ο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας.

22 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Πέτρο μου
    με αγάπη υγεία και βαθιά σκέψη!!!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα να μην σε έχω "πετύχει" μια φορά, καλέ μου φίλε;!
    Δεν ταιριάζουμε "ποιητικώς" παιδάκι μου, έστω κι αν
    έχουμε τον ίδιο τρόπο να φιλοσοφούμε την ζωή ή τουλάχιστον
    να το προσπαθούμε, βρε αδερφέ.. Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν πολύ σοφή η επιλογή του ψευδώνυμού σου "Ακυβέρνητος". Τον τιμάς και τον επιβεβαιώνεις διαρκώς. Κι από κει που χαμογελάει το χειλάκι μας με τα ευφυέστατα σατυρικά σου, τσαντιζόμαστε με τα "μηνιάτικα" και τις πολιτικές σου αναλύσεις... τσουπ! μας πετάς ξαφνικά στα βαθιά σου νερά, στις ποιητικές σου νησίδες που σφύζουν από τρυφερότητα, αγάπη και ανθρωπιά.
    Το θαυμασμό και την αγάπη μου φίλε μου Ακυβέρνητε!
    Καλή νέα χρονιά να έχετε όλοι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαράκι μου.
      Φυσικά σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια.
      Δεν ήταν γραφτό να βρεθούμε αυτές τις ημέρες. Εύχομαι να τα καταφέρουμε πάλι το καλοκαίρι.
      Καλή Χρονιά με υγεία.

      Διαγραφή
  4. Ζήτησαν από μένα να διαβάσω τούτο το ποίημα
    και αμέσως ένιωσα τις πιο όμορφες και τρυφερές εικόνες
    να φτερουγίζουν γύρω μου!
    Υπέροχο!

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Καλή Χρονιά με Υγεία και κάθε Ευτυχία.

      Διαγραφή
  5. Πολύ τρυφερό!
    Δεν φαντάστηκα ότι το είχες γράψει εσύ!!
    Μη το πάρεις στράβα,έτσι;
    Είναι που δεν σε ξέρω καλά...
    ακόμη!...
    (Γιούλη)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να με ήξερες πάλι άκρη δεν θα έβγαζες.
      Και άλλοι φίλοι που με ξέρουν, παθαίνουν συχνά μπλακάουτ με τα -Θεός να τα κάνει- ποιητικά "πήγαιν'έλα" μου.

      Καλή Χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Τον ενθουσιασμό μου θα τον θυμάσαι ασφαλώς!
    Το αγάπησα πολύ Πέτρο το ποίημα σου (κόντρα σε σένα που το υποβάθμιζες!) Όχι γιατί το είχε γράψει ο φίλος Πέτρος, αλλά γιατί ένας άντρας είχε γράψει κάτι τόσο ευαίσθητο και τρυφερό!
    Δεν υπάρχεις λέμε!
    Σε ευχαριστώ που για μένα στρώνεσαι και πιέζεσαι ενώ σου έχω πει ότι δεν τρέχει πράμα!
    Αλλά κυρίως γιατί κάθε φορά αλλάζεις και τρελαίνομαι για αυτό! ☺

    Καλή χρονιά Πέτρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είμαι των αλλαγών. Ενώ στην ζωή δυσκολεύομαι, στο γραπτό λόγο κάνω ό,τι μου κατέβει, χωρίς φόρμες και όρια. Αν διαβάσει προς τα πίσω κανένας φιλόλογος αυτά που έχω γράψει θα με στείλει σε ψυχίατρο.

      Καλή Χρονιά και από εδώ, αγαπημένη Πυργοδέσποινα.

      Διαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφο. Να κάτι τέτοια ποιήματα υπάρχουν και με απογειώνουν
    Καλή και όμορφη χρονιά σου εύχομαι
    Υγεία, όμορφες στιγμές, χαμόγελα και αγάπη στη ζωή σου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι Άννα.
      Να έχεις μια χρονιά γεμάτη Υγεία, Αγάπη και Χαρές με τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή
  8. Για να μην τα πολυλογώ, Πέτρο, χαίρομαι που σε γνωρίζω έστω και διαδικτυακά! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Σοφάκι. Να είσαι γερή και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια θα πω και θα το διαβάσω άλλη μια φορά να το απολαύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό είναι το ποίημα που ξεχώρισα από όλα τα θαυμάσια του Συμποσίου....με κέρδισε με την πρώτη ανάγνωση....το αντέγραψα και το φύλαξα στα αγαπημένα μου, Πέτρο ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς, να είσαι καλά, να μας συγκινείς , να μας εξυψώνεις, να μας ενημερώνεις, να μας χαρίζεις ενίοτε και χαμόγελα με το ευφυές ποιοτικό σου χιούμορ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι να πω;
      Πριν την ψωνίσω θέλω να σου ευχηθώ να έχεις καλή χρονιά, να είσαι υγιής, ευτυχισμένη και να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στο μπλογκοχωριό για να τα λέμε.

      Διαγραφή