Το
βρετανικό περιοδικό Spectator, σε άρθρο που δημοσιεύεται σήμερα, απευθύνεται προς
την Αμάλ Αλαμουντίν (ή κυρία Κλούνεϊ) αναφορικά με το πρόσφατο ταξίδι της στη
χώρα μας και τις δηλώσεις της. Υπό τον τίτλο “Let’s make a deal, Mrs Clooney”
ο αρθρογράφος γράφει μεταξύ άλλων τις κάτωθι αηδίες:
Given the rioting, economic meltdown and general chaos
of recent years, it would be easy to think that Greece had more immediate
worries than the whereabouts of a set of decorative stones rescued in the early
19th century — with permission from authorities in Athens — to save them from
being chiselled away by peasants for -quicklime.
Μετάφραση:
Λαμβάνοντας υπόψη την ταραχή, την οικονομική κατάρρευση
και το γενικό χάος των τελευταίων ετών, θα ήταν εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι η Ελλάδα
είχε πιο άμεσες ανησυχίες από την τύχη ενός συνόλου από διακοσμητικές πέτρες που διασώθηκαν
στις αρχές του 19ου αιώνα - με άδεια από τις Αρχές της Αθήνας - για να γλιτώσουν από το να λαξευτούν από αγρότες για …ασβέστης.
Και
συνεχίζει ο ανεκδιήγητος και ανιστόρητος πληρωμένος κονδυλοφόρος με ακόμη
χειρότερες σαχλαμάρες:
In the name of European harmony, we would like to
propose a compromise: we will return the Elgin Marbles once Greece has repaid
the €240 billion of emergency loans made by EU states during the crisis, and
honoured all its government bonds.
Μετάφραση: Στο όνομα
της ευρωπαϊκής αρμονίας, θα θέλαμε να προτείνουμε μια συμβιβαστική λύση: θα επιστρέψουμε
τα Ελγίνεια
Μάρμαρα αφότου η Ελλάδα έχει αποπληρώσει
τα €240 δισεκατομμύρια των δανείων έκτακτης ανάγκης που έγιναν από τα κράτη της
Ε.Ε. κατά τη διάρκεια της κρίσης, και τιμήσει όλα τα κρατικά ομόλογά της.
(Συμπαθάτε
με για τα όποια μικρολαθάκια στη μετάφραση. Το νόημα πάντως δεν αλλάζει.)
Ολόκληρο
το εμετικό άρθρο [εδώ].
Απαντώντας
στον ανεκδιήγητο και ανιστόρητο πληρωμένο κονδυλοφόρο, υποστηρικτή του κλέφτη προγόνου του και των αρχαιοκάπηλων σύγχρονων
πολιτικών του - στην προσπάθεια να αποκτήσει η χώρα τους αίγλη, ιστορία και πολιτισμό
που δεν έχει - έχουμε και λέμε:
Πρώτο:
Αν θέλετε …διακοσμητικές πέτρες (!!!), να μας στείλετε πίσω τον κλεμμένο
πολιτισμό μας και θα πάμε να σας μαζέψουμε βότσαλα να βάλετε στα ράφια.
Προσωπικά θα σας στείλω και ένα κομπολόι για να κάθεται να παίζει ο φύλακας του
Βρετανικού Μουσείου τις ατέλειωτες ώρες που θα τα ξύνει επειδή δεν θα μπαίνει
μέσα άνθρωπος.
Δεύτερο:
Καμία άδεια δεν πήρε ο κλέφτης Έλγιν, από καμία Αρχή της Αθήνας, αλλά από τους Οθωμανούς
κατακτητές! Σύμφωνα με την Wikipedia που δεν είναι ελληνικό σάιτ (τα αποκαλεί
μάλιστα …Ελγίνεια Μάρμαρα!), ο κλέφτης σας “εκμεταλλευόμενος την Οθωμανική
ηγεμονία στην ελληνική επικράτεια, κατάφερε και απέκτησε φιρμάνι από τον Οθωμανό Σουλτάνο για την αποκαθήλωσή τους από τον Παρθενώνα με σκοπό την μέτρηση και την αποτύπωσή τους σε
σχέδια, και στη συνέχεια προχώρησε στην αφαίρεση και φυγάδευσή τους. Τα
γλυπτά αυτά αποθηκεύτηκαν στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου το 1816. Το οθωμανικό φιρμάνι, που κατέχει το
Βρετανικό Μουσείο "δεν φέρει την υπογραφή και τη σφραγίδα του Σουλτάνου
ή τη συνήθη επίκληση στο Θεό, και χωρίς αυτά, ο Elgin και συνεπώς το Βρετανικό
Μουσείο δεν έχουν καμία νομική απόδειξη της κυριότητας των Γλυπτών του Παρθενώνα",
σύμφωνα με έκθεση ειδικών”.
Αν
ο κλέφτης σας ήθελε απλά να τα μετρήσει και να τα αποτυπώσει σε σχέδια, τότε
γιατί τα κουβάλησε στη χώρα σας; Μόνο εκεί ξέρετε να μετράτε και να σχεδιάζετε;
Οι υπόλοιποι - αναρίθμητοι - αρχαιολογικοί μας θησαυροί, γιατί δεν κινδύνεψαν από τους
Οθωμανούς και θα κινδύνευαν ειδικά αυτά που ξεκόλλησε από τον Παρθενώνα μας ο
κλέφτης σας;
Τρίτο:
Αν μείνουμε στην αγάπη του κλέφτη σας για να διατηρηθεί η ελληνική πολιτιστική
κληρονομιά, μήπως ξέρεις να μας εξηγήσεις το γιατί ο Τζέιμς Μπρους, γιός του
κλέφτη Έλγιν - κλέφτης κι αυτός σαν τον μπαμπά του, όταν το 1859 τοποθετήθηκε Ύπατος
Αρμοστής της Αγγλίας στην Κίνα καταλήστευσε τα θερινά ανάκτορα του Πεκίνου από
το χρυσάφι και τα αριστουργήματα τέχνης που ήσαν στολισμένοι πριν τα κατεδαφίσει; Συμπτωματικά, μια
ημέρα σαν σήμερα, πριν 154 χρόνια (18 Οκτωβρίου 1860) υπεγράφη η Σύμβαση του
Πεκίνου και τερματίστηκε ο επονομαζόμενος “Β' Πόλεμος του Οπίου”. Ο υιός Έλγιν όμως είχε κάνει τη μπάζα του
καταστρέφοντας και λεηλατώντας μνημεία. Μάλλον εμφορούμενος από αγνές προθέσεις
να τα ...διασώσει κι αυτός!
Τέταρτο:
Οφείλουμε να σου αναγνωρίσουμε πως από τον πρωθυπουργό σου που αποκάλεσε τα
Μάρμαρα του Παρθενώνα …πράγματα,
εσύ έκανες πρόοδο! Κάποιος άλλος, το ίδιο ενημερωμένος με τον Κάμερον, θα μπορούσε
να τα αποκαλέσει “εκείνες μωρέ… να δεις πως τι λένε… τις πέτρινες μαλακίες…”
Πέμπτο:
Τα 240 δισ. δεν "έγιναν". Τι πάει να πει "έγιναν"; Για φασολάδες
μιλάμε για να τις βγάλουμε από το μάτι; Τα 240 δισ. δανείστηκαν και μάλιστα με πολύ συμφερότερο επιτόκιο για τους
δανειστές από αυτό με το οποίο οι ίδιοι δανείζονται. Με τα ληστρικά επιτόκια δανεισμού η
Ελλάδα κατόρθωσε κάτι το λιγότερο (για να μη το χαρακτηρίσω αλλιώς…) εντυπωσιακό:
από το 1991 έχει πληρώσει σε τοκοχρεολύσια 743 δισ. ευρώ και μέχρι το 2030
καλείται να πληρώσει ακόμη 333 δισ. Μέσα σε 40 χρόνια πρέπει να έχουμε πληρώσει
πάνω από 1 τρισ.!!!
Τα
στοιχεία δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατατέθηκαν πρόσφατα στο
Ελληνικό Κοινοβούλιο από τον ΟΔΔΗΧ (Οργανισμός Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους)
μετά από ερώτηση της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Γιαννακάκη. Όλα τα στοιχεία με τους
αναλυτικούς πίνακες [εδώ].
Αλλά, εκτός αυτού, μήπως
περνούν πρόσφατη κρίση δανεισμού και οι Αιγύπτιοι, οι Τούρκοι, οι Νιγηριανοί,
οι Κινέζοι, οι Σύριοι, οι Ιταλοί και όποιοι άλλοι λαοί έχετε λεηλατήσει για να
γεμίσετε με τον πολιτισμό τους τα Μουσεία σας;
Έκτο: Επειδή τώρα περάσαμε στο χρέος, μιας και δεν φτουράει πια η προηγούμενη γελοιότητα των ομοίων σου “φτιάξτε πρώτα ένα σύγχρονο και ασφαλές
Μουσείο που θα φιλοξενήσει τα γλυπτά”, κάτσε να
σου απαντήσω χρησιμοποιώντας το δικό σου "επιχείρημα". Ας δούμε λοιπόν το εθνικό χρέος κάθε χώρας, όπως
αυτό αποτυπώνεται [εδώ].
Τα στοιχεία για την Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία είναι της 31ης Μαρτίου 2014.
[κλικ] για μεγέθυνση |
Όπως
μπορεί να αντιληφθεί και ο ανεκδιήγητος και ανιστόρητος πληρωμένος κονδυλοφόρος,
το εξωτερικό χρέος της χώρας του είναι μεγαλύτερο από της Ελλάδας κατά 16,5 φορές!!!
Ναι,
θα πει κάποιος, αλλά τι γίνεται αν μιλήσουμε για το χρέος ως ποσοστού του ΑΕΠ;
Απάντηση:
Στην τελευταία δεξιά στήλη διαβάζουμε τον αριθμό 406 για τη Μ. Βρετανία και 174
για την Ελλάδα. Πατώντας στην κορυφή της στήλης οδηγούμαστε στο Debt-to-GDP ratio.
Και διαβάζουμε:
In economics, the debt-to-GDP
ratio is the ratio between a country's government debt and its gross
domestic product (GDP). A low debt-to-GDP ratio indicates an economy that
produces and sells goods and services sufficient to pay back debts without
incurring further debt.
Μετάφραση:
Στην οικονομική θεωρία, ο λόγος του
χρέους προς το ΑΕΠ είναι ο λόγος μεταξύ δημοσίου χρέους μιας χώρας και του
ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της (ΑΕΠ). Μια χαμηλή αναλογία χρέους προς το
ΑΕΠ δείχνει μια οικονομία που παράγει και πωλεί αγαθά και υπηρεσίες επαρκή
για να ξεπληρώσει τα χρέη χωρίς να υποστεί περαιτέρω χρέος.
Δεν
είμαι οικονομολόγος και δεν καταλαβαίνω καθόλου τα πολυσύνθετα οικονομικά
μοντέλα που δημιουργούν πολυσπουδαγμένοι χαρτογιακάδες για να δολοφονούν λαούς
και έθνη από τα πανάκριβα γραφεία τους, έχοντας μπροστά τους μόνο ένα λάπτοπ. Μπορώ
όμως να αντιληφθώ ότι το 174 της Ελλάδας υπολείπεται κατά πολύ του αριθμού 406
που αντιστοιχεί στη Μ. Βρετανία.
Το
γιατί η Ελλάδα παραμένει επί αιώνες στο τέλμα, χρωστάει ανέκαθεν και δεν μπορεί
να σηκώσει κεφάλι, μπορούμε να το αναζητήσουμε στην πωλητική που ασκήθηκε και
στους πωλητικούς της.
Και φυσικά σε αυτόν τον ευκολόπιστο έως ηλίθιο λαό της
που τους διαλέγει.
ΥΓ: Γελοίε, πληρωμένε και ανιστόρητε αρθρογράφε. Δεν είναι δυνατόν να μπορείς εσύ να παίρνεις ταξί και να πηγαίνεις να θαυμάζεις τον πολιτισμό της πατρίδας μου και τα ελληνόπουλα να τον βλέπουν από φωτογραφίες του Βρετανικού Μουσείου στα σχολικά τους βιβλία!
Εντάξει, Πέτρο, μετά από όσα είπες, τι να πω τώρα εγώ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν πάντα κλέφτες και εξακολουθούν! Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ό,τι έκαναν το έπρατταν με βάρβαρο τρόπο παντού. Ξεχνάς τις αποκίες, την υπερεκμετάλλευσή τους με βάρβαρο τρόπο, το δουλεμπόριο, την καταστροφή που έσπειραν από όπου πέρασαν; Τόσα χρόνια έχουν βγάλει φράγκα και φράγκα με το να επιδεικνύουν σε πλήθος κόσμου ευρήματα άλλων πολιτισμών, γιατί εκείνοι από τις ίδιες εποχές μόνο κάτι κοτρώνες είχαν να επιδείξουν... Λυπάμαι που μιλάω έτσι, αλλά προκαλούν οι αναιδείς με τέτοια προκλητικά λόγια!!!
Να αποπληρώσουν αυτοί το χρέος της Ελλάδας και όλοι οι άλλοι εκλεπτυσμένοι, που έβγαλαν κέρδος από την εκμετάλλευση του δικού μας πολιτισμού, με τα χρήματα που εισέπραξαν τόσα χρόνια!!!
Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιοι από τη χώρα τους που το αναγνωρίζουν και έχουν κάνει κάποιες κινήσεις πάνω σ' αυτό το θέμα. Αλλιώς "ΟΥΣΤ" για άλλη μια φορά κομπλεξάρες...
"με τέτοια παντελώς ανόητα και θρασύτατα λόγια"
ΔιαγραφήΌπου εκστράτευσαν οι Έλληνες της αρχαιότητας (δεν ήσαν και αυτοί άγιοι) έγιναν στρατεύματα κατοχής και σκότωσαν κόσμο.
ΔιαγραφήΚατά τα «ειωθότα» των εποχών.
Η διαφορά είναι ότι εκεί δημιούργησαν και εν τέλει άφησαν πολιτισμό. Δεν λεηλάτησαν αυτόν που βρήκαν για να κόβουν εισιτήρια στα μουσεία τους.
Αυτά που έχουν να επιδείξουν στον τουρίστα που επισκέπτεται το Λονδίνο είναι τα ανάκτορα του Ουεστμίνστερ, η γέφυρα, το ρολόι του Μπιγκ Μπεν, το Αστεροσκοπείο του Γκρήνουιτς… Τρίχες δηλαδή. Όλα σύγχρονα –σχετικά– οικοδομήματα.
Στην τότε ανάρτηση (με αφορμή τις δηλώσεις του πανίβλακα πρωθυπουργού τους) είχα γράψει: Πάει να μας δίνετε τα έσοδα από τα εισιτήρια; Να δούμε τότε πόσο θα σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των κλεμμένων και που θα πάει περίπατο η πολιτιστική κληρονομιά.
Θα είχε πλάκα να το πρότεινε κάποια ελληνική κυβέρνηση (λέμε τώρα!) για να δούμε ποια απάντηση θα έβρισκαν οι γελοίοι να δώσουν.
Αλλά και εδώ ισχύει ο νόμος του αδύνατου και δυνατού. Ο ισχυρός (οικονομικά μιλώντας πάντα) επιβάλλεται έναντι του ανίσχυρου.
Μπορούμε να εικάσουμε με ασφάλεια τι θα συνέβαινε αν ήταν η Ελλάδα που κατακρατούσε κλεμμένα του βρετανικού πολιτισμού και δεν τα έδινε. Θα μας βομβάρδιζαν από παντού.
Δεν αγιοποιώ τους Έλληνες, όμως αλλά κι εκείνοι πάντα τα ήθελαn όλα δικά τους και μόνο. Τον κόσμο δεν τον άφησαν ποτέ σε ησυχία μέχρι σήμερα και δεν νομίζω ότι συγκρινόμαστε μαζί τους, γιατί όπως είπες αφήναμε κι ένα ληθαράκι πολιτισμού πίσω μας...
ΔιαγραφήΜια ζωή είμαστε ο μικρόσωμος Δαβίδ αντιμέτωποι με τον γιγαντόσωμο Γολιάθ, απλά τώρα ξεμείναμε εντελώς από πέτρες...
Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω τις δύο περιπτώσεις. Καταγράφω απλά τι συνέβαινε και πιστεύω ότι ο διαχωρισμός προκύπτει αβίαστα. Σίγουρα και οι στρατιώτες του Μ. Αλέξανδρου έπαιρναν μαζί τους λάφυρα (κοσμήματα, νομίσματα, μετάξι και οτιδήποτε θεωρείτο πολύτιμο), είπαμε, κατά τα ειωθότα εκείνης της εποχής, για «ανταμοιβή» όμως, όχι για να τα βάζουν σε μουσεία.
ΔιαγραφήΜιλάμε για πράγματα αξίας που ήσαν ‘κινητά’. Δεν έκαναν τυμβωρυχίες, δεν ξεκόλλαγαν αγάλματα από μνημεία, δεν ξεθεμελίωναν πολιτισμό.
Και ποιον πολιτισμό δηλαδή να ζήλευαν;
Τα κλεμμένα από τον Έλγιν, για όποιον δεν το γνωρίζει, πήγαν στον πάτο της θάλασσας των Κυθήρων, όταν λόγω κακοκαιρίας βούλιαξε (1802) το πλοίο που τα μετέφερε. Ο κλέφτης προσέλαβε σφουγγαράδες οι οποίοι βουτούσαν στον βυθό για να τα βρουν και να τα ανασύρουν. Τους πήρε πάνω από 2 χρόνια για να ανασύρουν και τα 17 κιβώτια με τις ελληνικές αρχαιότητες.
Πάλι καλά που τα πήρε το ζώο και δεν τα άφησε εκεί να διαλυθούν!
Επειδή διαβάζοντάς σε, ξύπνησε η επανάσταση μέσα μου, το λιγότερο που μπορούσα να κάνω ήταν να σε προτείνω στους φίλους αναγνώστες μέσα κι από το δικό μου blog! Αέρα, αέρα, να φύγει η χολέρα από παντού! ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕ! :))
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ρε Joanaki. Δεν θα πάρουμε και την Πόλη. Απλά ξεσπάμε.
ΔιαγραφήΔεν μου φταίνε τίποτα όλοι οι Άγγλοι. Μακάρι να είχα μπροστά μου τον χοντρομαλάκα που έγραψε το γελοίο αυτό άρθρο και να του εξηγούσα με τα λίγα αγγλικά μου ό,τι γράφει βλακείες για γεγονότα που αγνοεί παντελώς.
Αυτός αποκλείεται να ξέρει λέξη ελληνική, δεν του χρειάζεται άλλωστε.
Έχουν βάλει σκοπό να μας ξεφτιλίσουν από παντού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν η κίνηση της Αλαμουντίν ήταν καθαρή για τα μάρμαρα ή για το θεαθήναι
το γεγονός ότι δεν ανέβηκε καν στην Ακρόπολη να θαυμάσει τα γλυπτά
με βάζει σε μεγάλες σκέψεις.
Όσο για τους ανιστόρητους που μας πιάνουν στο στόμα τους
τόσο ηλίθιοι που γίνονται ρεζίλι διεθνώς οι ίδιοι.
Εκμεταλλεύονται και το ότι είμαστε έθνος ανάδελφο. Πως ο μεγαλύτερος εχθρός μας είμαστε εμείς οι ίδιοι που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε στα ελάχιστα.
ΔιαγραφήΕίναι όμως ενθαρρυντικό το γεγονός ότι επιστήμονες, ιστορικοί, αρχαιολόγοι, άνθρωποι του πνεύματος και εγνωσμένης αξίας τάσσονται υπέρ της επιστροφής των Γλυπτών και των λοιπών αρχαιοτήτων στον φυσικό τους χώρο. Εκεί που γεννήθηκαν.
Το τι γράφει το κάθε αγράμματο δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Προφανώς έγινε ντόρος στο διαδίκτυο επειδή απευθύνθηκε στη διάσημη, πλέον, κυρία, αφετέρου επειδή έγραψε τις ανθελληνικές του μαλακίες. Αν στο άρθρο του συμφωνούσε με την επιστροφή των Γλυπτών δεν θα ασχολείτο κανείς (ίσως και να μη δημοσιευόταν).
Δεν έχω ιδέα τι είπε η Αλαμουντίν και ούτε ενδιαφέρθηκα να μάθω. Γενικά έχω μια αποστροφή στις …σελεμπριτιές.
Και μόνο το θέαμα του υπουργού Πολιτισμού να χαχανίζει μαζί της, να πηγαίνει από πίσω της σαν σκυλάκι και να παριστάνει τον …ξεναγό (σε φωτογραφίες τα είδα) που προξενεί αναγούλες.
Καλό Σ/Κ.
Προσυπογράφω και άμα θες έρχομαι να δώσω και ένα χέρι ξύλο σε όποιον τα λεει αυτά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι μόνο μας έκανες να μιλάμε άσχημα εσύ αλλά θα μας κάνεις να χειροδικήσουμε κιόλας!
Τον Άγγλο μου μέσα!
Χαχαχαχαχαχα!
Καλό Σ/Κ!
Βρε Μπουμπουλίνα ηρέμισε κι εσύ!
ΔιαγραφήΣας ανεβάζω την πίεση και άντε μετά να σας κρατήσω!
Βρε τι κακό έχω κάνει στον κόσμο…
:)))
Άντε καλό Σ/Κ. Και ήρεμα, ναι;
Ξαφνικά νιώθω πολύ τυχερή και απορώ που δε νιώθετε ανάλογα...οι φίλοι μας οι Άγγλοι σώζουν τις "διακοσμητικές πέτρες μας", οι κολλητοί μας οι Γερμανοί σώζουν εμάς...είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο μας αγαπάνε!!!
Κατά τα άλλα τρεις λαλούν και δυο χορεύουν!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Ναι ρε σκ@τοέλληνα! Όλοι προσπαθούν ποιος θα σε πρωτοσώσει! Να μην είχες το σαμαροβενιζέλο και τότε να βλέπαμε τα μούτρα σου. Αχάριστε!
ΔιαγραφήΠες τα βρε κορίτσι μου γιατί υπάρχουν ακόμη αυτοί που δεν καταλαβαίνουν από αγνές προθέσεις!
Μαράκι, καλή σου μέρα.
Καλά που υπάρχει και το χιούμορ.
Αν δεν είχανε "μαζέψει" τα καλύτερα έργα απ' τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, από τους Αιγυπτίους, τους Κινέζους και όχι μόνο, στο μουσείο του Λονδίνου θα εκθέτανε τα κέρινα ομοιώματα που φτιάχνουν. Γιατί ως εκεί φτάνει η προσφορά τους στον πολιτισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην θυμηθούμε το ρόλο τους στην Κύπρο, τις καταστροφές και τις λεηλασίες που έκαναν πριν διευκολύνουν τη διχοτόμηση του νησιού απ' τους Τούρκους.
Πέτρο, αν και δεν θα το διαβάσει ίσως ποτέ, αξίζει να υπάρχει γραμμένη αυτή η απάντηση στον ανιστόρητο γραφιά.
Τα σέβη μου!
Δε λες Μαρία πάλι καλά που η ανθρωπότητα έχει και τους Άγγλους που μαζεύουν από παντού ιστορία και πολιτισμούς και τους διασώζουν;
ΔιαγραφήΔιότι τι θα κάναμε χωρίς τους Άγγλους; Θα είχαν πουληθεί όλα για ασβέστης!
Μιας και ανέφερες τα κέρινα ομοιώματα διάβασε αυτό.
Οι Σκοπιανοί έσκαψαν και ξαναέσκαψαν αλλά τζίφος. Αφού είδαν και απόειδαν τελικά έφτιαξαν κεράκια για να μαζεύουν εισιτήρια.
Όσο για τον ανιστόρητο πανίβλακα που νομίζει ότι έχει το δικαίωμα να κάνει χιουμοράκι με τον Πολιτισμό της Ελληνικής αρχαιότητας, δεν περιμένω φυσικά να διαβάσει ούτε εμένα ούτε δεκάδες άλλους που θα απαντήσουν στην πρόκλησή του. Θα ήθελα όμως κάποια επίσημη ελληνική Αρχή να ζητήσει εξηγήσεις από το περιοδικό και να αξιώσει μια δημοσιευμένη συγγνώμη.
Γιατί με την κα Κλούνεϊ μπορούν να κάνουν όση πλακίτσα θέλουν. Εδώ όμως μιλάμε για Ιστορία.
Σε ομιλία του για τον οργανισμό Intelligence, που διοργανώνει συζητήσεις για πολλά σημαντικά ζητήματα, ο γνωστός Βρετανός ηθοποιός, συγγραφέας, δημοσιογράφος και κωμικός μεταξύ άλλων Stephen Fry επιχειρηματολογεί πάνω στην άποψη πως τα μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στην Αθήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.videoman.gr/50980 Δείτε το βίντεο !!! Είναι πραγματικά εξαιρετικό !!!
Δείτε
Έχω δει παλιότερα την ομιλία του, Κλαυδία μου, όμως ποιος τον ακούει;;;
ΔιαγραφήΚαλά έκανες και το προβάλλεις, για να έχουν όλοι μπροστα τους κι άλλες πλευρές του θέματος.
Καλό απόγευμα σε όλους!
Κλαυδία σε ευχαριστώ που μου το θύμησες. Το είχα δει όταν κυκλοφόρησε αυτό το βίντεο και μάλιστα το είδα μέχρι τέλους, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για εμένα που βαριέμαι τα βίντεο.
ΔιαγραφήΚαι όπως λέει και η Γλαύκη έκανες πολύ καλά που μας το θύμησες για να το δουν και όσοι δεν το έχουν δει.
Πέτρο μαζί σου... στην αρχή διαβάζοντας την ανάρτηση ξύπνησε η ανδρογύναικα μέσα μου η επαναστάτρια και ανέβασα σφυγμούς. Μα όταν αργότερα είδα στα σχόλια τον σύνδεσμο που προτείνει η Κλαυδία, απλά πόνεσε η ψυχή μου... Δεν θα αλλάξει ποτέ στη φύση ο αδύναμος νακινδυνεύει από τον ισχυρότερο. Το δυστύχημα είναι ότι κανένας δεν είναι ισχυρότερος από τους Έλληνες, μόνο ένας... ο χειρότερος εαυτός των Ελλήνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα μείνω κάπου αλλού, αυτή η κυρά του Κλούνει από που και ως που την έπιασε η κάψα; Με βάζει σε υποψίες..ή διαβάζω πολλά σενάρια συνωμοσίας ή όντως είναι εξαιρετικά περίεργο.... τι να πω;
Την απάντηση σου πολύ θα χαιρόμουν να τη στείλεις κάπου στην Αγγλία, σε blog, σε εφημερίδα σε κάτι τελοσπάντων...
Καλή εβδομάδα φίλε μου Πέτρο, να προσέχεις και να μας αφυπνίζεις..
Ξυπνήστε ρεεεεεεε!
Πολύ θα θελα να φωνάξουμε όπως είπε και η Πέτρα πιο πάνω επιτέλους ΑΕΡΑΑ!!!
Τα σέβη μου! :-))))
Όπως σχολίασα και πιο πάνω, ούτε ξέρω τι είπε η κυρία Αλαμουντίν, ούτε και με ενδιαφέρει να μάθω. Ακόμη και αυτή τη στιγμή αγνοώ (συνειδητά) τις δηλώσεις της. Θα ενδιαφερόμουν αν δεν είχε προβληθεί τόσο πολύ η επίσκεψή της ως …χάπενινγκ και δεν το είχε αναγάγει η κυβερνησάρα μας σε μείζον ζήτημα με οδηγίες προς τα μουμουε.
ΔιαγραφήΠέρα όμως από αυτά, προσωπικά βρίσκω ότι κινείται προς τη θετική κατεύθυνση η οποιαδήποτε στήριξη δέχεται η χώρα μας, ιδιαιτέρως σε εποχές, όπως η σημερινή, όπου ελάχιστοι έχουν απομείνει να παίρνουν το μέρος της. Μόδα έχει γίνει να την δείχνουν με το δάχτυλο και να την κατακρίνουν όλοι, σχετικοί και άσχετοι.
Κάπου διάβασα ότι η κυρία ανήκει σε μεγάλο δικηγορικό γραφείο και τα κίνητρά της είναι οικονομικά. Ούτε αυτό ενδιαφέρθηκα να το ψάξω, δεν με ενδιαφέρει επίσης! Αλλά ακόμη και αν υποθέσουμε ότι έχει βάση, κάλλιστα θα βρεθούν άλλοι δικηγόροι από την «αντίπερα όχθη» να υπερασπίζονται τα επιχειρήματα των Άγγλων.
Η γνώμη μου είναι πως όποιος μπορεί να βοηθήσει ας βοηθήσει. Είτε είναι πολιτικός, είτε δημοσιογράφος, ιστορικός, λογοτέχνης, δικηγόρος … οποιοσδήποτε.
Μιας και δεν υπερισχύει η ΛΟΓΙΚΗ και παλεύουμε να αποδείξουμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ας συμβάλλει ο καθένας όπως και όπου μπορεί.
Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
" ο μεγαλύτερος εχθρός μας είμαστε εμείς οι ίδιοι που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε στα ελάχιστα" .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτήν την μεγάλη και (πολύ) πονεμένη αλήθεια, πότε επιτέλους θα την εμπεδώσουμε, μπας και η αυτογνωσία μας ελευθερώσει; Θα έχει μείνει κανείς από μας ως τότε;
ΑΧ!
Αννούλα μου, συμπτωματικά το αναφέρει και η Νίκη πιο πάνω:
Διαγραφή"Το δυστύχημα είναι ότι κανένας δεν είναι ισχυρότερος από τους Έλληνες, μόνο ένας... ο χειρότερος εαυτός των Ελλήνων."
Το να νικήσεις τον εξωτερικό εχθρό είναι ευκολότερο. Αυτός που κρύβει ο καθένας μας μέσα του δεν παλεύεται.
Με κάλυψες ολούθε! :)))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα κύριε Πέτρε μας!
Αμα πια ! Πέτρες, πετραδάκια, πράγματα.....
Να μας τα δώσουν αφού είναι πετρούλες!
Να τους ντεκουπάρω εγώ κοτρόνες;
Φιλούρες!!!
Βρε Αριστέα μου, δεν γνωρίζουν ούτε πως θα τα αποκαλούν λόγω γλωσσικής ένδειας αλλά και αγιάτρευτης άγνοιας.
ΔιαγραφήΡε βόδια ευρωβλάκες, "μάρμαρα" λέγονται όταν είναι ακόμη κολλημένα στον βράχο. Όταν τα πάρεις και τα σκαλίσεις δίνοντάς τους μορφή και σχήμα λέγονται ΓΛΥΠΤΑ!!!
Τόσο απλό!
Ο καλλιτέχνης λέγεται γλύπτης, δεν λέγεται μαρμαράς!!!
Φειδίας, Ικτίνος και Καλλικράτης ήσαν γλύπτες, δεν ήσαν μαρμαράδες. Σιγά μην έφτιαχναν και ταφόπλακες!
Ξυπνάτε ρε αγράμματοι!
Με το ίδιο σκεπτικό οι ζωγράφοι της Αναγέννησης ήσαν μπογιατζήδες.
Γιατί αποκαλούν statue το άγαλμα και δεν το λένε κι αυτό marble;
Αλλά τι λέμε τώρα! Αμφιβάλλω αν πολλοί νεοέλληνες ξέρουν οι ίδιοι πως θα αποκαλέσουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα. Οι περισσότεροι ως Ελγίνεια Μάρμαρα τα ξέρουν. Δύο λέξεις και οι δύο λάθος.
Ο ανιστόρητος αρθρογράφος έκανε τον κλέφτη Έλγιν και μέντιουμ....γιατί σου λέει η Ελλάδα κάποια στιγμή θα ζητήσει δανεικά να μην κλέψω τα μάρμαρα του Παρθενώνα για εγγύηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως ακόμη και σήμερα που υποτίθεται αυτοί είναι οι ισχυροί με τις εύρωστες οικονομίες τους(πατώντας πάνω στην πλάτη των αδύναμων) θέλουν την λάμψη και το μεγαλείο του Παρθενώνα.
Ο Παρθενώνας όμως είναι στην Ελλάδα και να μας φέρουν πίσω τις κλεμμένες "διακοσμητικές πετρούλες" μας.
Ακόμη και αν μπούμε στο σκεπτικό του πανηλίθιου αρθρογράφου, τότε μπορεί να μας απαντήσει:
Διαγραφή1. Γιατί κόβουν εισιτήρια πριν ξεκινήσει το χρέος;
2. Γιατί τα έχουν αποκλειστικά στο Μουσείο τους αφού δεν χρωστάμε μόνο σε αυτούς;
3. Με ποιο σκεπτικό κοστολόγησε (γιατί αυτό έκανε!) ακριβώς 240 δις. την αξία των κλεμμένων γλυπτών και όχι περισσότερα ή λιγότερα;
4. Γιατί αφού ο κλέφτης Έλγιν τα πήρε για να τα μετρήσει και να τα αποτυπώσει σε σχέδια δεν τα έχουν ακόμη επιστρέψει; Ακόμη τα μετράνε και σχεδιάζουν;
5. Πόσο μαλάκας είναι για να ειρωνεύεται την ιστορία και τον πολιτισμό μας;
Δυστυχώς Ελένη μου έχουμε μείνει λίγοι να ενδιαφερόμαστε και να φωνάζουμε. Προχθές ο Μαριάς έφερε στο ευρωκοινοβούλιο προς ψήφιση τις πολεμικές αποζημιώσεις των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής και την πρόταση καταψήφισαν η νουδου, το πασόκ και το ποτάμι του αρχηγού Σταύρου του αριστερού.
Να υποθέσω ότι οι ευρωβουλευτές δεν είχαν ρωτήσει τα κόμματά τους; Ή να υποθέσω ότι πήραν γραμμή από αυτά για να μη στεναχωρηθεί η αποκρουστική κουφάλα του Βερολίνου;
Αυτά βλέπουν έξω και γελάνε με τα χάλια μας.
Όπως γράφω και πιο πάνω δεν μπορούμε (δεν θέλουμε) να συνεννοηθούμε ούτε στα ελάχιστα!
Όπως το είπες είναι Πέτρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας χοντρομαλάκας είναι που δεν ξέρει που του παν τα τέσσερα,αλλά το κακό είναι ότι υπάρχουν αρκετοί ανιστόρητοι σαν την αφεντιά του.
Για την κυρία Κλούνεϊ έχω να πω ότι δεν με χαλάει καθόλου αν θέλει να προσφέρει χείρα βοηθείας στην νομική πλευρά του ζητήματος.Κάθε προσφορά είναι καλοδεχούμενη.
Τις φιλούρες μου
Αν μπεις να διαβάσεις το άρθρο του ανιστόρητου μαλάκα, από κάτω θα διαβάσεις σχόλια και άλλων ανιστόρητων βρετανών μαλάκηδων που ούτε λίγο ούτε πολύ επιτίθενται στη χώρα μας και τους πολίτες της, γράφοντας όποια ασυναρτησία άκουσαν στην τιβί τους και θυμούνται περισσότερο. Υπάρχουν βέβαια και Έλληνες σχολιαστές που απαντούν στα βλαμμένα, φαίνεται όμως πως υπάρχει αντίθεση μιας μερίδας κόσμου για το αυτονόητο: την επιστροφή των Γλυπτών στην πατρίδα τους και το φυσικό τους χώρο!
ΔιαγραφήΤο παν είναι τα φράγκα. Αν δεν είχαν καμία αξία και κανένα ενδιαφέρον για τον ελληνικό πολιτισμό θα τα είχαν επιστρέψει.
Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι αυτό:
Ερώτηση (μάλλον άγγλου): WHY should the Greeks recover their marbles????
Απάντηση: I think the answer is in your phrase.
Πάλι καλά που δεν τα αποκάλεσε "κοτρώνες" ή "βότσαλα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Βρετανοί ως κλασικοί και αμετανόητοι αποικιοκράτες, θεωρούν δικό τους οτιδήποτε μπορούν να βάλουν τη χερούκλα τους σ' αυτό.
Ότι οι Ελληνάρες της εποχής του 19ου αιώνα (αλλά και ως τα μέσα του 20ού) έκλεβαν κολώνες, αγάλματα κλπ για να τα χρησιμοποιήσουν ως... οικοδομικά υλικά, αυτό είναι αλήθεια.
Ακόμη μεγαλύτερη αλήθεια όμως είναι ότι δεν ήταν αυτός ο λόγος της αρπαγής των γλυπτών από τον Έλγιν.
Διότι η διαδικασία της αρπαγής των γλυπτών προκάλεσε τεράστιες φθορές σ'αυτά, έσπασαν πάρα πολλά κομμάτια και εκείνη η διαδικασία αποτελεί ιστορικά τη μεγαλύτερη ίσως καταστροφή που υπέστη η Ακρόπολη σε όλη της την ιστορία. Καταστροφή που συγκρίνεται μόνο με τον βομβαρδισμό της Αρόπολης μετά τον Κριμαϊκό πόλεμο.
Από ποιους; Μα από τους Βρετανούς βέβαια...
Θέλει και ρώτημα;
Πώς κάποιος που θέλει να προστατεύσει κάτι, το... βανδαλίζει ακόμη περισσότερο;
Εξάλλου η ιστορία του γιου Έλγιν που αναφέρεις, δίνει τη χαριστική βολή σε όσους επιμένουν στη θεωρία της "προστασίας" των γλυπτών στο Βρετανικό Μουσείο
Δεν γνωρίζω για τους ελληνάρες που αναφέρεις οι οποίοι έκλεβαν αγάλματα και τα χρησιμοποιούσαν ως οικοδομικά υλικά. Υποθέτω όμως ότι όποτε το έκαναν αυτοί οι κρετίνοι λειτουργούσαν με ιδιοτελή κριτήρια. Δεν είχαν από πίσω τους την καθοδήγηση ενός κράτους που υπέθαλπε αυτά τα εγκλήματα.
ΔιαγραφήΚαι μαλάκες βρίσκουμε σε όλα τα μήκη και πλάτη της Οικουμένης, οι πράξεις των οποίων, ασφαλώς, δεν χαρακτηρίζουν έναν λαό και ένα κράτος.
Στην περίπτωση των Γλυπτών του Παρθενώνα υπάρχει μια ολόκληρη κρατική μηχανή η οποία στηρίζει και τον κλέφτη Έλγιν και τα κίνητρά του και την διαιώνιση αυτής της πέρα για πέρα απαράδεκτης και παράλογης κατάστασης. Και να σκεφτούμε ότι δεν βρισκόμαστε σε σύρραξη με τους Βρετανούς! Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της Ε.Ε. έχουμε σύμπτωση απόψεων σε μια σειρά από ζητήματα.
Υποτίθεται!
Ας πούμε έχει υπογραφεί εκατέρωθεν σύμφωνο έκδοσης καταζητούμενων, έχουμε υπογράψει κοινά αμυντικά δόγματα, έχουμε συνυπογράψει σύγκλιση σε οικονομικές πολιτικές, αλλά να δίνει ο ένας τα κλεμμένα στον άλλον – στον ιδιοκτήτη του, δεν έχουμε υπογράψει! Ίσως επειδή η Ελλάδα ποτέ δεν θα έκλεβε τίποτα από την Μ. Βρετανία. Να ζηλέψει τι;
Μετά το ναυάγιο του «Μέντωρ» τα γλυπτά έμειναν περισσότερο από 2 χρόνια στον βυθό της θάλασσας. Εκεί άραγε ποιες φθορές να είχαν; Που θα μας πουν οι μαλάκες ότι τα έκλεψαν για να τα προστατεύσουν! Από ποιόν; Από πότε ο κλέφτης δικαιολογεί την αρπαγή ως …προστασία;
Προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε μία περίπτωση ελληνικών αρχαιοτήτων που ξήλωσαν οι Τούρκοι στα 400 χρόνια της σκλαβωμένης Ελλάδας. Φαντάζομαι θα τα διεκδικούσαμε και αυτά ή έστω θα είχαμε ακούσει κάτι.
(άσχετο: που χάθηκες εσύ;)
Έχω ψιλοχαθεί διότι αφενός αυτό τον καιρό έχω αρκετή δουλειά και δεν εχω το χρόνο να διαβάζω, να γράφω και να σχολιάζω συχνά και αφετέρου επειδή έχω ψιλοξενερώσει γενικότερα με τα blog και με την όλη κατάσταση.
ΔιαγραφήΔεν έχω κέφι, ίσως και γιατί βλέπω ότι δε μου αρέσουν πολλοί και πολλά απ' όσα υποστήριζα. Και δε γουστάρω καθόλου.
Το ξαναείπα και προ καιρού: ιδιωτεύω άρα υπάρχω...
Welcome to the clum honey!
ΔιαγραφήΜαζ μας χτυπάνε τ'άστρα!
Συνωμοσία του σύμπαντος ☺
Καλημέρες!
to the club ήθελα να γράψω ( κι άλλη συνωμοσία)
ΔιαγραφήΛες να φταίει το ζώδιο, Αριστέα;
ΔιαγραφήΗ Σελήνη που να βρίσκεται αυτό το μήνα;
Σε ποιον "Οίκο" ταξιδεύει;
Και εγώ έχω ψιλοξενερώσει με τα blog. Τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια.
ΔιαγραφήΑφού περιμένω πως και πως να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ να αρχίσω να τα χώνω και σ' αυτούς.
Βέβαια, όσο απίθανη κυβέρνηση και να κάνουν, τέτοιες μαλακόφατσες σαν τις τωρινές δεν πρόκειται να βρουν πουθενά!
@Αριστέα,
αμέρικαν clum(b) το κάναμε.
ΥΓ: Να διαβάζουμε και καμιά Παγιατάκη. Έστω έναν Πιτ!
Χελόου!! Είμαι κι εγώ εδώ! Κι εγώ χαμένη αλλά για άλλους λόγους! Σήμερα βέβαια κατάφερα να γράψω ένα σεντόνι στου Μαζεστίξ!
ΔιαγραφήΓια τα γλυπτά δεν έχω να προσθέσω κάτι. Με καλύψατε.
Προς το παρόν είμαι στη φάση του Τι-τί-να έ-να πα-λα-τι και βασικά παραμιλάω γιατί δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα άλλο: Νι-να νι-να νά-ι, σι-να-να-ι-να-ι....
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Τραγουδάκι είναι ή συλλαβισμός;
ΔιαγραφήΤραγούδι είναι καλέ! Αλλά επειδή έχω μπλέξει με τα νι και τα να τελευταίως, το λέω συλλαβιστά (και σκάμε στα γέλια με το γιο μου!!!)
ΔιαγραφήΠετρο καλημερα! Μηπως μπορεις να μου πεις πως ακριβως εβαλες στο πλαι του μπλογκ σου το e-book να το βαλω κι εγω; Σορυ που ειμαι εκτος θεματος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά σώζεις τη φωτογραφία του βιβλίου στην επιφάνεια εργασίας.
ΔιαγραφήΚατόπιν πηγαίνεις στον blogger: Διάταξη --> Προσθήκη gadget --> Εικόνα.
Γράφεις για Τίτλο και Λεζάντα ότι θέλεις και στον Σύνδεσμο κάνεις επικόλληση το λινκ που έλαβες στο mail.
Στη συνέχεια επιλέγεις την εικόνα του εξώφυλλου που έχεις αποθηκεύσει στην επιφάνεια εργασίας (Πατάς "Επιλογή" και την εντοπίζεις)
Πατάς και το «Σμίκρυνση για προσαρμογή» και κατόπιν «Αποθήκευση».
Kαλή σου μέρα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΔιαγραφήΑγαπητέ μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε παρακολουθώ από καιρό και δεν σου κρύβω ότι μου αρέσει η κριτική σου αν και λίγο μονόπλευρη. Δεν σε είδα όμως ποτέ να καταπιάνεσαι με τον Λαζόπουλο , τοτέμ του "σοσιαλισμού" ή απλά "δικός μας"
Επειδή μάλλον είσαι το ίδιο άτομο που τρολλάρεις τελευταία, σε ενημερώνω ότι είναι η τελευταία φορά που απαντάω σε ανώνυμο σχόλιο. Από δω και μετά θα σβήνονται, ανεξάρτητα τι γράφεις.
ΔιαγραφήΓια τον Λαζόπουλο έχω γράψει πάρα πολλές φορές σε σχόλια ότι σιχαίνομαι αυτό που πουλάει. Το γιατί δεν έχω αφιερώσει ξεχωριστή ανάρτηση είναι επειδή δεν γουστάρω. Όχι επειδή φοβάμαι κάτι ή επειδή μου αρέσουν αυτά που λέει. Και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν για τη θεματολογία του μπλογκ μου. Υπάρχουν και μερικά δισεκατομμύρια άλλα θέματα με τα οποία επίσης δεν έχω ασχοληθεί.
Η κριτική μου (που ούτε γι’ αυτήν θα απολογηθώ) δεν είναι μονόπλευρη – επειδή ακριβώς δεν θέλω εγώ να είναι. Κάνε τον κόπο να διαβάσεις πιο πίσω και θα διαπιστώσεις το χέσιμο που έχω ρίξει και στον Τσίπρα και στη Παπαρήγα, και στον ΓΑΠ και στον Πρωτόπαπα και στον Παπακωνσταντίνου και στον Πάγκαλο και στον Στουρνάρα και στον Αλογογκούφη και στον Καραμανλή και σε όποιον κάθε φορά με διαολίζει με τις παπαριές του.
Αν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφω – είναι απόλυτα κατανοητό και το σέβομαι. Αυτό που δεν δέχομαι είναι η άδικη κριτική.
Και κάτι τελευταίο: ο καθένας κρίνει και γράφει ανάλογα με το μυαλό του ή την έλλειψη αυτού. Δεν θα θυμιατίζω από Ανταρσύα έως τα χρυσαβγά από το φόβο μήπως παρεξηγηθεί κάποιος. Δεν είμαι υπάλληλος κανενός και δεν με πληρώνει κανένας για να καταγράφω τις σκέψεις μου στον προσωπικό μου χώρο.
Μη κάνεις τον κόπο να σχολιάσεις άλλη φορά. Με κουράζεις.
Εκτός αν θες να ανοίξεις ένα λογαριασμό blogger.
δεν κατάλαβα πως γίνεται ένας με κριτική άποψη να "τρολλάρει" δηλαδή δεκτά μόνον τα μπράβο και τα εύγε ;
Διαγραφήστα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ απόλυτα εκτός από την τελευταία παράγραφο.
Γεια σου, Πέτρο!... Πληρωμένος κονδυλοφόρος, απαράδεκτος και γελοίος ο Άγγλος δημοσιογραφός... Αλλά αυτό δεν μας απαλλάσσει με το πώς εμείς οι Νεοέλληνες και κυρίως διαχρονικά τα Υπουργεία πολιτισμού συμπεριφερθήκαμε και πόσο σεβαστήκαμε και σεβόμαστε την αρχαία κληρονομιά μας... Να ψέγουμε τους ξένους όταν γράφουν εσκεμμένες αρλούμπες, αλλά καλό είναι να ανανωρίζουμε και να στιλετεύουμε και τις δικές μας ευθύνες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη, στην παρούσα ανάρτηση στηλιτεύεται η γελοία πρόκληση του συγκεκριμένου γελοίου.
ΔιαγραφήΔεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι εχθροί της πατρίδας μας υπάρχουν και εντός των τειχών.
Και με την ανευθυνότητα έως βλακεία που κουβαλάμε ως λαός στα κεφάλια μας, επί χρόνια θέλαμε αυτά τα καθάρματα για κυβερνήτες.
Πετρή, αν βρεις χρόνο, πέρνα από του Μαζεστίξ να δώσεις, αν θέλεις, μια απάντηση σ' ένα ανέκδοτο που έχω γράψει σε σχόλιό μου εκεί, κάτω από τα δικά σου σχόλια. Σαχλούλι είναι, αλλά έχει σχέση με τα επαγγέλματα και τ' αστεία που γίνονται γι' αυτά. Μπορεί και να το έχεις ακούσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω να μας το πεις.
ΔιαγραφήΤο είπα...
ΔιαγραφήΦίλε Πέτρο, σε συγχαίρω θερμά, που υπήρξες ο θεμελιωτής μιας ιστορίας όπως είναι "η ιστορία αγάπης- 15+1 bloggers". Άλλος ένας λόγος για να νιώθω περήφανη για τη φιλία μας! Θερμά συγχαρητήρια κι από δω και στα 15 παιδιά που συμμετείχαν ακόμα και απογείωσαν την ιστορία σας! Φιλιά πολλά σε όλους και πάντα τέτοια :))
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, γουστάρω!!! Ξανθιά φιλενάδα, άπαιχτο το νέο άβαταρ!!!!!!
ΔιαγραφήΕπιτέλους, ο σκύλος πήγε σπίτι του... κι ήρθε η αφεντικίνα του!!!
Αυτά είναι!!!
Α, άμα θες πέρνα από του αρχηγού να δεις κι εσύ το ανέκδοτο, που λέω πιο πάνω στον Πετρή. Έτσι, για να γίνεται τζέρτζελο!
υ.γ.
Ακυβέρνητο ον, σόρι για τη σφήνα, αλλά η μανδάμ είναι πρόκληση!!!
@ Mia Petra
ΔιαγραφήΤο βιβλίο μας είχε την αγωνία του, τα σκαμπανεβάσματα, και εντέλει "την πλάκα του".
Δεν το περίμενα ούτε όταν ξεκίνησα τη μικρή αυτή ιστορία, ούτε όταν απάντησα σε σχόλιο, να οδηγηθούμε εκεί.
Το χαίρομαι αφάνταστα, όχι επειδή απλά έκανα την αρχή, αλλά επειδή 16 άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους, με εντελώς ξεχωριστές ιδιοσυγκρασίες, προτεραιότητες, ενδιαφέροντα, κατάφεραν να ενωθούν και (ας μου επιτραπεί) ...να γεννήσουν ένα μικρό βιβλίο αγάπης.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν σε όλους τους συνδημιουργούς και φυσικά στον Γιάννη που μας βοήθησε να ...εκδοθούμε.
(αυτό ακούστηκε κάπως)
:)))
@ Γλαύκη
Πες τα κι εσύ!!!
Όταν πρωτοείδα τη φωτογραφία, μου ήρθε να της κάνω αφιέρωση.
Καλέ, τι ζώον που είμαι!!!!
ΔιαγραφήΕμ βέβαια, με τύφλωσε η ξανθιά...
Τώρα είδα το βιβλίο!!!!!!
Το είπατε, το ξαναείπατε, το έχεις φάτσα φόρα στην είσοδο...
Πού εγώ!!!!
Τέλειο!!!! Μπράβο, Πετρή μου για την πρωτοβουλία σου να ξεκινήσει όλο αυτό και συγχαρητήρια σε όλους για τη συνολική προσπάθεια και των δημιουργών και όσων ασχολήθηκαν με την ηλεκτρονική έκδοση!!!!
Ήταν κάτι που το είχα προτείνει κι εγώ ως ιδέα όταν πρωτοξεκίνησε η ιδέα των ιστοριών και χαίρομαι πάρα πολύ που υλοποιήθηκε τελικά!!!
Εις ανώτερα!!!
Καλέ τι γίνεται εδώ; Α, έχω χάσει επεισόδια! Νέο άβαταρ για τον ξανθό πειρασμό, ηλεκτρονικό βιβλίο....Μπράβο βρε παιδιά! Μπράβο σε όλους όσους συνέβαλαν! Πολύ χαίρομαι! Έτσι να εξελισσόμαστε κι ας θέλουν κάποιοι να μας κρατήσουν πίσω!
ΔιαγραφήΓλαύκη η προσπάθεια ήταν συλλογική.
ΔιαγραφήΞεκίνησε από το παρόν μπλογκ, κάποιος ανέλαβε να συνεχίσει την ιστορία και να αναλάβει την ενορχήστρωση, στη συνέχεια μαζεύτηκε κόσμος που υιοθέτησε το εγχείρημα και θέλησε να βοηθήσει και τέλος υπήρξε μεσολάβηση στον κατάλληλο άνθρωπο για να καταλήξει σε e-book.
Μια αλληλουχία κατάλληλων γεγονότων οδήγησαν στο σημερινό αποτέλεσμα. Συνέβη την κατάλληλη στιγμή να ενωθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι. Και να σκεφτείς πως ούτε γνωριζόμαστε μεταξύ μας.
Ίσως νιώθω τη μεγαλύτερη χαρά – και μη θεωρηθεί εγωιστικό – όχι επειδή έτυχε η ιστορία μου να είναι η αφορμή της δημιουργίας του βιβλίου ΜΑΣ, αλλά επειδή υπήρξα ο πρώτος κρίκος της μικρής αυτής αλυσίδας.
Και χαίρομαι αφάνταστα για τη δημιουργία της.
Πιστεύω πως ό,τι και να γίνει στο μέλλον, ακόμη και αν παρατήσουμε εντελώς το blogging και χαθούμε οριστικά, το βιβλίο ΜΑΣ αόρατα θα μας ενώνει για πάντα.
Σοφία, πού αρμενίζεις; Εδώ γίνονται πράγματα…! :))
Ε, ναι λοιπόν, εκδοθήκαμε. Διαβάζουμε στο διαδίκτυο την ολοκληρωμένη πλέον έκδοση του βιβλίου ΜΑΣ και είμαι σίγουρος πως όλοι όσοι συνέβαλαν στη δημιουργία του, αλλά και όσοι μας αγαπούν, είναι περήφανοι για το αποτέλεσμα.
Πάμε – ελπίζω – γι’ άλλα!