Τελικά το ‘χει το ριζικό μας. Όποιος έχει όχημα και πιστεύει ότι θίγονται τα συμφέροντά του, πρέπει να κλείνει τους δρόμους και να ταλαιπωρούνται οι υπόλοιποι.
Πέρσι τέτοια εποχή είχαμε τον αρχισυνδικαλοπατέρα των φορτηγατζήδων Γ. Τζωρτζάτο, που είχε κλείσει τους δρόμους και τις εθνικές οδούς, παρίστανε τον παράγοντα και τον συνομιλητή της κυβέρνησης, γιατί αν «άνοιγε» το επάγγελμα θα φτώχαινε (ο ίδιος έχει στην κατοχή του 17 άδειες φορτηγών).
Κάθε Φλεβάρη έχουμε το κλείσιμο των εθνικών οδών στα Τέμπη, τα Μάλγαρα, τις Μικροθήβες, τον Προμαχώνα, το Kιλελέρ, τον Πλατυκάμπο … με τα τρακτέρ από τον «κόκκινο» Μπούτα, το δεξιόμουτρο Κοκκινούλη και τον Γκανή (νέο φρούτο αυτός).
Τώρα αποκτήσαμε και τον Λυμπερόπουλο, το μεγαλοσυνδικάλα της κίτρινης φυλής, το μεγαλοστέλεχος της δεξιάς και του Σαμαρά.
Συνεχίζουν την απεργία οι ταρίφες, μέχρι λένε να δικαιωθούν, ή να ρίξουν την κυβέρνηση. Και τι σημαίνει γι’ αυτούς δικαίωση; Ότι θα συνεχίζουν για πάντα τον ίδιο χαβά. Αυτοί και το κόμμα που τους πατρονάρει δεν εννοούν να καταλάβουν ότι η πουστιά τους τέλειωσε. Ότι τα πολιτικά τους παιχνίδια, η ασυδοσία, το θράσος, η αγένεια, η ξετσιπωσιά, ο τραμπουκισμός, αλλά πάνω απ’ όλα το μαύρο χρήμα που διακινούν (αγγίζει το 1 δισ. ευρώ το χρόνο) θα σταματήσει τώρα.
Για να θυμηθούμε λίγο τα (όχι και τόσο) παλιά. Αυτή η άθλια συντεχνία, η άκρως αντικοινωνική και απολίτιστη φάρα, τσέπωσε το 2009 από τον κουρασμένο της Ραφήνας αύξηση 66% !!! Πήρε ποτέ οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική τάξη παρόμοια αύξηση;;; Με νόμο της κυβέρνησης Σημίτη υποχρεώθηκαν οι ταξιτζήδες μέχρι 31/12/2004 να αγοράσουν και να εγκαταστήσουν στο όχημα τους ταμειακή μηχανή και να κόβουν αποδείξεις στους πελάτες. Με άλλο νόμο του ακαταλληλότερου, το Δεκέμβριο του 2004, λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία δηλαδή, ακυρώθηκε ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης και φυσικά συνεχίστηκε το κλέψιμο, η παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Και οι ελάχιστοι που είχαν τοποθετήσει τις ταμειακές δεν τις λειτουργούσαν.
Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά. Οι φίλοι μας οι ταξιτζήδες, επί κυβερνήσεων Καραμανλή του ανιψιού, δήλωναν έσοδα 16.000 το χρόνο, μόλις 800 ευρώ περισσότερα από το (κατά μέσο όρο) εισόδημα των συνταξιούχων. Η φορολόγηση τους άγγιζε το εξωφρενικό ποσό των 1.225 ευρώ ετησίως! Η αλήθεια φυσικά είναι άλλη. Τα έσοδα τους ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ το χρόνο. Μόνο για καύσιμα και συντήρηση του αυτοκινήτου υπολογίζεται ότι απαιτούνται περί τα 15.000 ετησίως. Όσα περίπου δήλωναν ως ακαθάριστο εισόδημα!
Και αυτό ο θίασος Καραμανλή το αποδεχόταν. Γιατί να στενοχωρήσει τα φιλαράκια του; Όποτε χρειάστηκε τραμπούκους η δεξιά συμμορία για να κάνει τη ζωή δύσκολη σε κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, αυτοί εκεί, πρώτοι και χειρότεροι. Να κλείσουν δρόμους, λιμάνια, αεροδρόμια, γέφυρες, εισόδους πόλεων. Αυτό γίνεται και σήμερα. Συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους πολίτες, τους τουρίστες, την ελληνική οικονομία, τα νεύρα μας.
Λένε ότι θα πεινάσουν. Λένε ότι χρυσοπλήρωσαν τις άδειες και τώρα αυτές απαξιώνονται. Και για κερασάκι στη τούρτα, λένε ότι εναντιώνονται στη δημιουργία καρτέλ στον κλάδο, γεγονός που θα αποβεί σε βάρος των καταναλωτών.
Όλα αυτά φυσικά και είναι ασόβαρα.
Αρχικά να δούμε τι σημαίνει «πείνα» : Στις μεγάλες πόλεις (εκεί δηλαδή που διακινείται το πολύ χρήμα) οι ιδιοκτήτες των αδειών ταξί δεν δουλεύουν, αλλά νοικιάζουν το ταξί σε 2 συνήθως άτομα και εισπράττουν 80 ευρώ, ήτοι 2.400 το μήνα. Χωρίς να κάνουν τίποτα κονομάνε 2,5 χιλιάρικα μαύρα – κατάμαυρα. Οι περισσότεροι από δαύτους είναι και …επενδυτές. Δεν κατέχουν μία μόνο άδεια.
Πάμε τώρα στις άδειες που χρυσοπλήρωσαν. Για να δούμε σε ποιους τις πλήρωσαν. Σε προγενέστερους από αυτούς απατεώνες τις πλήρωσαν. Τις πλήρωσαν σε αυτούς που τις απέκτησαν από τη χούντα και για να τις αποκτήσουν έδωσαν ένα παράβολο και πλήρωσαν ένα χαρτόσημο. Επειδή οι σημερινοί ταρίφες πιάστηκαν κοροΐδα, ή επειδή πίστεψαν ότι και οι ίδιοι θα εξαπατήσουν κάποιος επόμενους και δεν τους βγήκε, εμείς τι φταίμε; Πριν πάρουν τα δάνεια ή πουλήσουν χωράφια και σπίτια για να αποκτήσουν την κωλοάδεια, ας το σκέφτονταν καλύτερα. Κι άλλες επαγγελματικές τάξεις βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα, κι άλλοι πήραν δάνεια και φεσώθηκαν για να καλυτερεύσουν τις ζωές τους και τώρα αντικρίζουν κατάματα το φάσμα της φτώχειας, έχασαν τις δουλειές τους, τους παίρνουν τα σπίτια, δεν μπορούν να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Ασφαλέστατα και αγανακτώ και λυπάμαι γι’ αυτές τις καταστάσεις. Αλλά δεν θα με πάρει και ο πόνος για την αισχρή συντεχνία των ταξιτζήδων. Με τη συμπεριφορά τους έχουν καταφέρει να είναι όλος ο λαός απέναντί τους.
Τα περί «καρτέλ» είναι για χοντρά γέλια. Ιδιαίτερα όταν το παρουσιάζουν πως αντιδρούν γιατί οι μεγαλοεταιρείες θα ανεβάσουν κατακόρυφα τις τιμές, κάτι που θα αποβεί εις βάρος καταναλωτών. Θέλουν δηλαδή να μας πείσουν ότι ο “αγώνας” τους γίνεται για τα συμφέροντα των πολιτών. Άκου “αγώνας”. Χάνουν το νόημα και οι λέξεις.
Για να δούμε τι εννοούμε με τη λέξη «καρτέλ»: εννοούμε τη μυστική συμφωνία μεταξύ εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο, ώστε να μην υπάρχει στην ουσία ανταγωνισμός και να πιέζονται οι τιμές προς τα πάνω, προς όφελος των εταιρειών και εις βάρος των καταναλωτών.
Τώρα δηλαδή που το επάγγελμα είναι κλειστό υπάρχει ανταγωνισμός;;; Μπαίνεις σε ταξί και διαπραγματεύεσαι το κόστος της διαδρομής ή τον τρόπο που θα πληρώσεις;
Παριστάνουν ότι κόπτονται για τα χρήματα των Ελλήνων και των τουριστών.
Αυτοί δεν είναι που δεν δίνουν ποτέ ρέστα κέρματα, γιατί «ξέμειναν»;
Πέρσι τέτοια εποχή είχαμε τον αρχισυνδικαλοπατέρα των φορτηγατζήδων Γ. Τζωρτζάτο, που είχε κλείσει τους δρόμους και τις εθνικές οδούς, παρίστανε τον παράγοντα και τον συνομιλητή της κυβέρνησης, γιατί αν «άνοιγε» το επάγγελμα θα φτώχαινε (ο ίδιος έχει στην κατοχή του 17 άδειες φορτηγών).
Κάθε Φλεβάρη έχουμε το κλείσιμο των εθνικών οδών στα Τέμπη, τα Μάλγαρα, τις Μικροθήβες, τον Προμαχώνα, το Kιλελέρ, τον Πλατυκάμπο … με τα τρακτέρ από τον «κόκκινο» Μπούτα, το δεξιόμουτρο Κοκκινούλη και τον Γκανή (νέο φρούτο αυτός).
Τώρα αποκτήσαμε και τον Λυμπερόπουλο, το μεγαλοσυνδικάλα της κίτρινης φυλής, το μεγαλοστέλεχος της δεξιάς και του Σαμαρά.
Συνεχίζουν την απεργία οι ταρίφες, μέχρι λένε να δικαιωθούν, ή να ρίξουν την κυβέρνηση. Και τι σημαίνει γι’ αυτούς δικαίωση; Ότι θα συνεχίζουν για πάντα τον ίδιο χαβά. Αυτοί και το κόμμα που τους πατρονάρει δεν εννοούν να καταλάβουν ότι η πουστιά τους τέλειωσε. Ότι τα πολιτικά τους παιχνίδια, η ασυδοσία, το θράσος, η αγένεια, η ξετσιπωσιά, ο τραμπουκισμός, αλλά πάνω απ’ όλα το μαύρο χρήμα που διακινούν (αγγίζει το 1 δισ. ευρώ το χρόνο) θα σταματήσει τώρα.
Για να θυμηθούμε λίγο τα (όχι και τόσο) παλιά. Αυτή η άθλια συντεχνία, η άκρως αντικοινωνική και απολίτιστη φάρα, τσέπωσε το 2009 από τον κουρασμένο της Ραφήνας αύξηση 66% !!! Πήρε ποτέ οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική τάξη παρόμοια αύξηση;;; Με νόμο της κυβέρνησης Σημίτη υποχρεώθηκαν οι ταξιτζήδες μέχρι 31/12/2004 να αγοράσουν και να εγκαταστήσουν στο όχημα τους ταμειακή μηχανή και να κόβουν αποδείξεις στους πελάτες. Με άλλο νόμο του ακαταλληλότερου, το Δεκέμβριο του 2004, λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία δηλαδή, ακυρώθηκε ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης και φυσικά συνεχίστηκε το κλέψιμο, η παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Και οι ελάχιστοι που είχαν τοποθετήσει τις ταμειακές δεν τις λειτουργούσαν.
Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά. Οι φίλοι μας οι ταξιτζήδες, επί κυβερνήσεων Καραμανλή του ανιψιού, δήλωναν έσοδα 16.000 το χρόνο, μόλις 800 ευρώ περισσότερα από το (κατά μέσο όρο) εισόδημα των συνταξιούχων. Η φορολόγηση τους άγγιζε το εξωφρενικό ποσό των 1.225 ευρώ ετησίως! Η αλήθεια φυσικά είναι άλλη. Τα έσοδα τους ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ το χρόνο. Μόνο για καύσιμα και συντήρηση του αυτοκινήτου υπολογίζεται ότι απαιτούνται περί τα 15.000 ετησίως. Όσα περίπου δήλωναν ως ακαθάριστο εισόδημα!
Και αυτό ο θίασος Καραμανλή το αποδεχόταν. Γιατί να στενοχωρήσει τα φιλαράκια του; Όποτε χρειάστηκε τραμπούκους η δεξιά συμμορία για να κάνει τη ζωή δύσκολη σε κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, αυτοί εκεί, πρώτοι και χειρότεροι. Να κλείσουν δρόμους, λιμάνια, αεροδρόμια, γέφυρες, εισόδους πόλεων. Αυτό γίνεται και σήμερα. Συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους πολίτες, τους τουρίστες, την ελληνική οικονομία, τα νεύρα μας.
Λένε ότι θα πεινάσουν. Λένε ότι χρυσοπλήρωσαν τις άδειες και τώρα αυτές απαξιώνονται. Και για κερασάκι στη τούρτα, λένε ότι εναντιώνονται στη δημιουργία καρτέλ στον κλάδο, γεγονός που θα αποβεί σε βάρος των καταναλωτών.
Όλα αυτά φυσικά και είναι ασόβαρα.
Αρχικά να δούμε τι σημαίνει «πείνα» : Στις μεγάλες πόλεις (εκεί δηλαδή που διακινείται το πολύ χρήμα) οι ιδιοκτήτες των αδειών ταξί δεν δουλεύουν, αλλά νοικιάζουν το ταξί σε 2 συνήθως άτομα και εισπράττουν 80 ευρώ, ήτοι 2.400 το μήνα. Χωρίς να κάνουν τίποτα κονομάνε 2,5 χιλιάρικα μαύρα – κατάμαυρα. Οι περισσότεροι από δαύτους είναι και …επενδυτές. Δεν κατέχουν μία μόνο άδεια.
Πάμε τώρα στις άδειες που χρυσοπλήρωσαν. Για να δούμε σε ποιους τις πλήρωσαν. Σε προγενέστερους από αυτούς απατεώνες τις πλήρωσαν. Τις πλήρωσαν σε αυτούς που τις απέκτησαν από τη χούντα και για να τις αποκτήσουν έδωσαν ένα παράβολο και πλήρωσαν ένα χαρτόσημο. Επειδή οι σημερινοί ταρίφες πιάστηκαν κοροΐδα, ή επειδή πίστεψαν ότι και οι ίδιοι θα εξαπατήσουν κάποιος επόμενους και δεν τους βγήκε, εμείς τι φταίμε; Πριν πάρουν τα δάνεια ή πουλήσουν χωράφια και σπίτια για να αποκτήσουν την κωλοάδεια, ας το σκέφτονταν καλύτερα. Κι άλλες επαγγελματικές τάξεις βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα, κι άλλοι πήραν δάνεια και φεσώθηκαν για να καλυτερεύσουν τις ζωές τους και τώρα αντικρίζουν κατάματα το φάσμα της φτώχειας, έχασαν τις δουλειές τους, τους παίρνουν τα σπίτια, δεν μπορούν να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Ασφαλέστατα και αγανακτώ και λυπάμαι γι’ αυτές τις καταστάσεις. Αλλά δεν θα με πάρει και ο πόνος για την αισχρή συντεχνία των ταξιτζήδων. Με τη συμπεριφορά τους έχουν καταφέρει να είναι όλος ο λαός απέναντί τους.
Τα περί «καρτέλ» είναι για χοντρά γέλια. Ιδιαίτερα όταν το παρουσιάζουν πως αντιδρούν γιατί οι μεγαλοεταιρείες θα ανεβάσουν κατακόρυφα τις τιμές, κάτι που θα αποβεί εις βάρος καταναλωτών. Θέλουν δηλαδή να μας πείσουν ότι ο “αγώνας” τους γίνεται για τα συμφέροντα των πολιτών. Άκου “αγώνας”. Χάνουν το νόημα και οι λέξεις.
Για να δούμε τι εννοούμε με τη λέξη «καρτέλ»: εννοούμε τη μυστική συμφωνία μεταξύ εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο, ώστε να μην υπάρχει στην ουσία ανταγωνισμός και να πιέζονται οι τιμές προς τα πάνω, προς όφελος των εταιρειών και εις βάρος των καταναλωτών.
Τώρα δηλαδή που το επάγγελμα είναι κλειστό υπάρχει ανταγωνισμός;;; Μπαίνεις σε ταξί και διαπραγματεύεσαι το κόστος της διαδρομής ή τον τρόπο που θα πληρώσεις;
Παριστάνουν ότι κόπτονται για τα χρήματα των Ελλήνων και των τουριστών.
Αυτοί δεν είναι που δεν δίνουν ποτέ ρέστα κέρματα, γιατί «ξέμειναν»;
Αυτοί δεν είναι που παίρνουν διπλο-τριπλο-κούρσες;
Αυτοί δεν είναι που σε αφήνουν δυο στενά πιο πίσω γιατί «δεν βολεύει»;
Αυτοί δεν είναι που σε αφήνουν δυο στενά πιο πίσω γιατί «δεν βολεύει»;
Αυτοί δεν είναι που γδέρνουν τους τουρίστες σε λιμάνια και αεροδρόμια;
Αυτοί δεν είναι που χρεώνουν τις αποσκευές …με το μάτι;
Μας δουλεύουν; Κατήγγειλε ποτέ ταρίφας άλλον ταρίφα για διπλομίσθωση, υπερβολικό κόμιστρο, μη έκδοση απόδειξης, αγένεια ή ταλαιπωρία των πελατών; Όχι βέβαια. Αποτελούν μια κλειστή συντεχνιακή κάστα που έμαθε (την έμαθαν οι κυβερνήσεις) μόνο να δρα ανεξέλεγκτα, να κονομάει πληρώνοντας ελάχιστους φόρους, να ασχημονεί και να τραμπουκίζει.
Μήπως στο εξωτερικό που το επάγγελμα είναι ανοικτό δημιουργήθηκαν καρτέλ, ο κόσμος πληρώνει υπέρογκα ποσά, ταλαιπωρείται από απεργίες και κλεισίματα δρόμων, συναντάει την αγένεια και το θράσος τους;
Η αλητεία σας ως εδώ. Πρέπει να μπει επιτέλους τέλος. Εκτός κι αν νομίζετε ότι θα ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα, εκτός από το δικό σας.
Αυτοί δεν είναι που χρεώνουν τις αποσκευές …με το μάτι;
Μας δουλεύουν; Κατήγγειλε ποτέ ταρίφας άλλον ταρίφα για διπλομίσθωση, υπερβολικό κόμιστρο, μη έκδοση απόδειξης, αγένεια ή ταλαιπωρία των πελατών; Όχι βέβαια. Αποτελούν μια κλειστή συντεχνιακή κάστα που έμαθε (την έμαθαν οι κυβερνήσεις) μόνο να δρα ανεξέλεγκτα, να κονομάει πληρώνοντας ελάχιστους φόρους, να ασχημονεί και να τραμπουκίζει.
Μήπως στο εξωτερικό που το επάγγελμα είναι ανοικτό δημιουργήθηκαν καρτέλ, ο κόσμος πληρώνει υπέρογκα ποσά, ταλαιπωρείται από απεργίες και κλεισίματα δρόμων, συναντάει την αγένεια και το θράσος τους;
Η αλητεία σας ως εδώ. Πρέπει να μπει επιτέλους τέλος. Εκτός κι αν νομίζετε ότι θα ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα, εκτός από το δικό σας.
Κατ αρχάς θα συμφωνήσω ως προς τις διαπιστώσεις σου για τους ταρίφες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε τους γουστάρω καθόλου ούτε εγώ, έχω τσακωθεί πολλές φορές σε ταξί και αποφεύγω τα ταξί όπως ο διάολος το λιβάνι!
Άμα περιμέναν να ζήσουν από τύπους σαν κι εμένα οι ταξιτζηδες, θα κοιμόντουσαν στα παγκάκια σίγουρα...
Όπως επίση θας συμφωνήσω με η γνώμη σου για τους δεξιούς αρχισυνδικάλες που κάνουν πολιτική με συγκεκριμένους σκοπούς...
Θα συμφωνήσω και με την Κυβέρνηση που θέλει να ανοίξει το επάγγελμα.
Δεν μπορω΄να αποδεχτώ κανένα επάγγελμα να είναι κλειστό. Το θεωρώ μεσαιωνικό αυτό.
Και για τους ταξιτζήδες και για τους φαρμακοποιούς και για τους φορτηγατζήδες και για τους δικηγόρους κλπ.
Τι σημαίνει "είναι κλειστό";
Σε άλλους κλάδους αισχροκερδούν με τις κλειστές άδειες (ταξί, φορτηγά) και σε άλλους έχουν... κληρονομικό δίκαιο στις άδειες (φαρμακοποιοί)
Αλλά έχω μια σοβαρή ένσταση στο όλο νομοσχέδιο και στο κείμενο παραπάνω.
Από τη στιγμή που το επάγγελμα ήταν με νόμο του Κράτους κλειστό, όποιος επέλεγε να πάρει ταξί πλήρωνε, υπό την επίβλεψη και έγκριση του Κράτους βεβαίως-βεβαίως, τεράστια ποσά. Ασύλληπτα θα έλεγε κανείς.
Και για να τα πληρώσει αυτά τα ποσά, έβαζε δάνεια, υποθήκευε σπίτια κλπ.
Από τη στιγμή λοιπόν που δεν επρόκειτο για κάποια παράνομη ή παράτυπη διαδικασία, αφού το Κράτος αυτόν τον δρόμο υποδείκνυε σε όποιον σκόπευε να ακολουθησει αυτό το επάγγελμα, δε μπορεί το Κράτος να βγαίνει τώρα να τους λέει "αχά, σας την έφερα! εσείς για να παρετε την άδεια έχετε υποθηκεύσει σπίτια, ενώ οι επόμενοι θα πάρουν την αδεια με 3 χιλιαρικα. Και μάλιστα θα έχετε να ανταγωνιστείτε αυτους τους επόμενους".
Θα μου πεις τώρα "και τι να κάνει το Κράτος; Να μην το ανοίξει; Αφού έτσι θα διαιωνίζεται η κατάσταση"
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να το ανοίξει το επάγγελμα, αλλά θα πρέπει να κάνει ταυτόχρονα κάποιες ευνοικές ρυθμίσεις για όσους πηραν άδεια την τελευταία π.χ. 10ετία, ούτως ώστε να αποκαταστήσει αυτήν την τεράστια αδικία που πάει να δημιουργηθεί εις βάρος Ελλήνων πολιτών που δεν έκαναν κάι παράνομο ή παράτυπο.
Ελπίζω να βρεθεί αυτός ο τρόπος να αποκατασταθεί αυτή η αδικία.
Διότι εάν ή Κυβέρνηση φροντίσει για κάτι τέτοιο, τότε οι δεξιοί αρχισυνδικάλες, κολλητοί του Σαμαρά θα χάσουν την υποστήριξή τους από κατω και θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα.
Και φυσικά αν κάνει κάτι τετοιο η Κυβέρνηση θα πάρει τα εύσημα των περισσότερων νομίζω.
Αν τελικά την ενδιαφέρει η γνώμη των πολιτών.
Αγαπητέ Μαζεστίξ, για να τα πάρουμε από την αρχή. Να σου ομολογήσω ότι απεχθάνομαι όσο καμία άλλη την κάστα των ταξιτζήδων, όχι από κόμπλεξ, αλλά από εμπειρίες, που δεν είναι της παρούσης να παραθέσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς και δεν είναι όλοι καθάρματα ή κομματόσκυλα. Ασφαλώς και υπάρχουν στον κλάδο εξαιρέσεις. Είναι όμως τόσο λίγες που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Η άδεια που επέλεγε, όπως αναφέρεις, να αγοράσει κάποιος, ΔΕΝ ήταν υπό την επίβλεψη και την έγκριση του κράτους. Το κράτος μπορεί να γνωρίζει τι παίζει στην πιάτσα, αλλά ούτε μπορεί να παρέμβει, ούτε να στείλει εισαγγελείς, ούτε να διαμορφώσει τις τιμές. Ελεύθερη αγορά δεν μας λένε ότι έχουμε; Ας φάμε σκατά λοιπόν κι ας το βουλώσουμε. Ο κάθε αλήτης μπορεί να πουλήσει την πραμάτεια του όσο θέλει, φτάνει να βρεθεί το κοροΐδο που θα αγοράσει. Αν το κράτος έκανε παρέμβαση στην αγοραπωλησία της άδειας, όλοι θα μιλούσαν για Σοβιέτ, Κούβα και Βόρεια Κορέα. Το κράτος Μαζεστίξ είναι παρατηρητής. Όπως και σε χιλιάδες άλλα.
Στις πρώτες κιόλας ημέρες έγιναν 4.000 αιτήσεις για άδειες ταξί, οι 1.500 στην Αττική. Υποθέτω ότι η συντριπτική πλειοψηφία είναι ήδη οδηγοί ταξί που θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους δουλειά και να σταματήσουν να δουλεύουν και να πληρώνουν τον νταβατζή-ιδιοκτήτη. Οι υπόλοιποι μάλλον θα είναι άνεργοι ή απολυμένοι. Ποιος έχει αντίρρηση να βρουν δουλειά;
Είπες «δε μπορεί το Κράτος να βγαίνει τώρα να τους λέει "αχά, σας την έφερα!». Με αυτό το σκεπτικό δεν πρέπει ποτέ να αλλάζει τίποτα, ακόμη κι αυτά που όλοι συμφωνούμε ότι είναι στραβά. Καταρχήν δεν το λέει το ελληνικό κράτος. Το απαιτούν τα μνημόνια και οι τρόϊκες. Και δεν το αναφέρω για να αποσείσω τις κυβερνητικές ευθύνες – ούτε που με ενδιαφέρει άλλωστε – αλλά για να το εμπεδώσουμε ότι από δω και πέρα πρόκειται να γίνουν πολλές αλλαγές, είτε μας αρέσουν, είτε όχι. Ούτε μένα μου άρεσε που μου μειώθηκε ο μισθός. Με ρώτησαν; Το κράτος που γνωρίζει τα εισοδήματά μου δεν μπορεί να καταλάβει ότι το 2011 δεν μπορεί να ζήσει οικογένεια με μισθούς του 2005;
Είπες να γίνουν ευνοϊκές ρυθμίσεις για όσους απέκτησαν άδεια την τελευταία 10ετία γιατί δεν έκαναν κάτι παράνομο ή παράτυπο. Θα έχεις ακούσει φαντάζομαι αυτό που έγινε πέρσι, όπου υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών παρουσιάστηκαν σε 2 ιδιοκτήτες ταξί της Αθήνας και τους ζήτησαν να δουλέψουν σαν οδηγοί. Δούλεψαν για 3 μήνες, λειτουργούσαν συνεχώς την ταμειακή και απέδειξαν ότι ο ετήσιος τζίρος φθάνει το 50-55 χιλιάρικα. Τα 200 χιλιάρικα που αγοράζουν τις άδειες τα βγάζουν σε 5-6 χρόνια. Και σε ρωτάω, γίνεται να συνεχίσει το υπουργείο την παπάρα του ακαταλληλότερου για τεκμαρτή φορολόγηση; Αν δήλωναν όλο τους το τζίρο, η φορολόγηση θα έφτανε τα 12-13 χιλιάρικα και όχι 1.225 ευρώ το χρόνο! Τι νομίζεις, αρκετά δεν μας έχουν κλέψει ίσαμε τώρα; Γιατί να τους συμπαρασταθώ;
Η γνώμη μου φίλε Μαζεστίξ είναι πως οποιοσδήποτε κλέβει το κράτος και δεν αποδίδει τους φόρους που του αναλογούν, κλέβει από μένα και τα παιδιά μου ! Και όλα αυτά τα καθίκια οι φοροκλέφτες έχουν αποστηθίσει και απαγγέλουν το ίδιο ποίημα «αφού με κλέβει το κράτος θα το κλέψω κι εγώ». Οπότε που καταλήγουμε; Στο ότι όποιος δεν μπορεί να κλέψει είναι ο μαλάκας της υπόθεσης γιατί με τη δική του φορολογία (που συνεχώς αυξάνεται) καλύπτονται οι τρύπες της φοροδιαφυγής των υπολοίπων !!!
Εγώ φίλε Μαζεστίξ ΑΥΤΟ λέω άδικο.
Καλό σου βράδυ…