Σελίδες

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Μια ευκαιρία για τον Παύλο! Ενιαία κίνηση bloggers



Όλα ξεκίνησαν από ένα mail. Έμαθα πως ο 17χρονος Παύλος κινδυνεύει και ζητά την βοήθειά μου. Δεν το σκέφτηκα ούτε για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. “Εννοείται…!” είπα αυθόρμητα μέσα μου. Εννοείται πως θα βοηθήσω με όποιο τρόπο και μέσο μπορώ.

Όταν πέρασαν τα πρώτα δευτερόλεπτα άρχισαν να με πλημυρίζουν σκέψεις. Σκέψεις που μου σφυροκοπούσαν το κρανίο (και συνεχίζουν ακόμα), σκέψεις που έκαναν την καρδιά να πάλλεται πιο γρήγορα (και συνεχίζει).

Σκέφτηκα την ηλικία αυτού του παλικαριού. Σκέφτηκα τους γονείς, τα αδέλφια του, σκέφτηκα αυτό που ζουν.
Πόση δύναμη άραγε να χρειάζεται;
Πόση δύναμη θα πρέπει να μαζέψεις στις γροθιές σου για να τα βάλεις με τον γίγαντα;
Άραγε πόσες φορές θα χρειαστεί να σκύψεις για να τον αποφύγεις;
Πόσα χιλιόμετρα θα πρέπει να τρέξεις για να κρυφτείς από τα μάτια του;
Και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να βγεις από την κρυψώνα σου και να τον σκοτώσεις;
Να τον πετάξεις στον πιο βαθύ γκρεμό του κόσμου για να μη σε πειράξει ποτέ ξανά;

Στο blog της Κατερίνας και του Πανταζή, το kapaworld.gr, διάβασα περισσότερες πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνω. Τι πρέπει να κάνουμε όλοι μας.

Το 17χρονο παλικάρι πρέπει να μεταβεί στην Βοστόνη για να χειρουργηθεί.
Τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού, του ψυχρού αριθμού που μπορεί να χαρίσει τη ζωή σε έναν λεβέντη, είναι:

ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ-ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΟΥΣΑΝΑ
ΑΡΙΘΜ.ΛΟΓ.428/537100-79
ΙΒΑΝ GR8101104280000042853710079
ΚΩΔ.SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ΕΤΗΝGRAA
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6986789490 

Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα περνούσα αν επρόκειτο για δικό μου παιδί.
Το μόνο σίγουρο είναι πως σε μια τέτοια περίπτωση θα ήθελα να έχω κάθε άνθρωπο στο πλευρό μου.

Παρακαλείται όποιος επιθυμεί να κάνει αναδημοσίευση.