Σελίδες

Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2015

Εφοπλιστή πολέμα, σου πίνουνε το αίμα


Επειδή τις τελευταίες ημέρες που βρίσκομαι στο χωριό, αφενός οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές, αφετέρου το mobile broadband internet που έχω είναι επιεικώς για κλωτσιές, που και που ανοίγω το χαζοκούτι να δω κατά που πάμε. Το ότι πάμε ντουγρού στο διάολο με τέρμα τα γκάζια και σπασμένα τα φρένα το ξέρουμε όλοι. Απλά θέλω να μάθω πόσο γρήγορα θα πέσουμε στο γκρεμό.

Χτες λοιπόν το μέγκα είχε τον Παφίλη του ΚΚΕ. Έπεσα ακριβώς πάνω στην ώρα που ο Παφίλης έλεγε ότι οι ναυτεργάτες πλήρωσαν πέρσι διπλάσιο φόρο από τους εφοπλιστές.
"Αν και ζητήσαμε τα στοιχεία και δε μας το έδωσαν ποτέ, εμείς κάτσαμε και τα βρήκαμε. Οι ναυτεργάτες πλήρωσαν σε φόρους 135 εκ. ευρώ, ενώ οι εφοπλιστές κάτω από 75",  είπε  ο σύντροφος Παφίλης.
Γουάου! είπα μέσα μου. Να μια χώρα που οι εργάτες έγιναν πλουσιότεροι από τα αφεντικά τους και μάλιστα σε περίοδο κρίσης. Και μετά μου λέτε ότι ο Αντώνης δεν άφησε σαξές στόρι πίσω του!

Δεν μπορούμε να ξέρουμε που βρήκε τα στοιχεία το ΚΚΕ. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη απάντηση μέσα στη Βουλή (παρά τις δύο απανωτές ερωτήσεις προς τον αρμόδιο υπουργό) δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε αν ισχύουν. Κάνοντας την υπόθεση πως είναι αληθή, πάμε παρακάτω, σε αυτά που ξέρουμε.

Τον Απρίλιο του 2015 ο Υπουργός Εργασίας Π. Σκουρλέτης διαβίβασε στη Βουλή στοιχεία με τις οφειλές των εφοπλιστών. Όπως προκύπτει, οι αναξιοπαθούντες εφοπλιστές χρωστούν μόνο στο ΝΑΤ πάνω από 101 εκατομμύρια ευρώ: Συγκεκριμένα:
* Από πλοία εσωτερικού το ποσό οφειλής είναι 35.898.484,79 ευρώ.
* Από τα ποντοπόρα πλοία το ποσό οφειλής είναι 17.935.365,75 ευρώ.
* Από το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και οχημάτων το ποσό οφειλής είναι 47.490.999,82 ευρώ.
ΣΥΝΟΛΟ: 101.324.850,36 ευρώ
Τα στοιχεία είναι από [εδώ].

Πριν από έναν ακριβώς χρόνο τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα. Οι εφοπλιστές μας περνούσαν τα ίδια ζόρια, με αποτέλεσμα να χρωστάνε σχεδόν τα ίδια. Αντιγράφω από [εδώ]:
Από το έγγραφο του υπουργού Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννη Βρούτση προκύπτει ότι έχουν αποσταλεί στις Δ.Ο.Υ. έναντι οφειλών προς τα συγκεκριμένα Ταμεία (σ.σ: ΝΑΤ, Κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης Ναυτικών και Ταμεία Πρόνοιας Ναυτεργατών):

* Από οφειλές πλοίων εσωτερικού: 35.022.675,39 ευρώ
* Από οφειλές ποντοπόρων πλοίων: 17.891.324,98 ευρώ
* Από οφειλές έναντι Κεφαλαίου Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων: 48.151.651,78 ευρώ
ΣΥΝΟΛΟ: 101.065.652,15 ευρώ

Τη στιγμή κατά την οποία οι "Έλληνες" εφοπλιστές αγοράζουν δεκάδες πλοία και ναυπηγούν δεκάδες νέα, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων, δεν έχουν να δώσουν τα 100 εκατομμύρια που χρωστάνε στα ταμεία των εργατών τους!!!

Στις ημέρες που μεσολάβησαν μεταξύ του δημοψηφίσματος (όπου, απ’ ότι καταλάβατε, ψηφίσαμε όλοι ΝΑΙ στα νέα μέτρα) και της 17ωρης συνόδου κορυφής που βίδωσε την ταφόπλακα της Ελλάδας, είχα παρακολουθήσει μια ομιλία του γερμανού αντικαγκελάριου Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, όπου μεταξύ άλλων το συνεταιράκι της Μέρκελ απόρησε με την επιλογή (!) του Τσίπρα να φορολογήσει τους συνταξιούχους και να αφήσει στο απυρόβλητο (ακόμη ένας πρωθυπουργός) τους πλούσιους.
(Σε ελεύθερη μετάφραση: Μάθανε πως γ…μαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι!)

Το χάλι της φορολογικής ασυλίας των εφοπλιστών (και του εν γένει σταρχιδισμού τους) δεν είναι πρόσφατο, πάει μερικές δεκαετίες πίσω και ξεκινάει από [το Σύνταγμα] του μπουρδέλου της Ελλάδας, στο άρθρο 107 του οποίου διαβάζουμε τα εξής υπέροχα:


Η πριν από την 21 Απριλίου 1967 νομοθεσία είπατε;;;

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο άρθρο είχε συμπεριληφθεί στο Σύνταγμα του 1975 [εδώ], στο πρώτο δηλαδή Σύνταγμα της μεταπολίτευσης. 


Εξαιρετικής σημασίας είναι το γεγονός ότι μετά την 7ετή χούντα των διανοητικά καθυστερημένων με τα σιρίτια, ο συνταγματικός νομοθέτης είχε έγνοια να (επανα)συμπεριλάβει στο νέο Σύνταγμα της χώρας τις φοροαπαλλαγές των εφοπλιστών.

Ξανά γουάου. 
Αφήνουμε το Σύνταγμα του ’75 και πάμε σε πιο πρόσφατα …νομοθετήματα.

Στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 κατατέθηκε τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που αφορούσε τη ναυτιλία (!), με την οποία καταργούνται οι προβλεπόμενες διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.4223/2013 (ΦΕΚ 287Α/31-12-2013). Στο άρθρο 14 το οποίο και καταργήθηκε, προβλεπόταν η "Οικονομική παροχή της Ναυτιλιακής Κοινότητας για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης της χώρας". Για όσους το έχουν ξεχάσει, να υπενθυμίσουμε ότι στα 13 πρώτα άρθρα του ίδιου νόμου θεσμοθετήθηκε ο "Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων", ο γνωστός μας ΕΝΦΙΑ δηλαδή, ο οποίος από έκτακτος, κατέληξε μόνιμος, μπήκε σε ΦΕΚ και αποτελεί το ενοίκιο που πληρώνει ο καθένας για το σπίτι του και το παίρνει ο Σόιμπλε μέχρι να του πάρει και το σπίτι.

Ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης υπεραμύνθηκε την συγκεκριμένη τροπολογία, η οποία αφορά την εθελοντική φορολόγηση των εφοπλιστών

Μετά από ονομαστική ψηφοφορία που ζήτησε ο ΣΥΡΙΖΑ, την τροπολογία που θα γέμιζε εθελοντικώς (μπουαχαχαχα!!!) λεφτά τα δημόσια ταμεία ψήφισαν οι νουδουπασόκοι βου-λεφτάδες (52), καταψήφισε σύσσωμη η αντιπολίτευση (36), ενώ ‘παρών’ δήλωσε ο γνωστός αγωνιστής αριστερός Γρηγόρης Ψαριανός.

Ας πάμε δύο μήνες πιο πίσω (Ιούλιος 2014) και ας ανατρέξουμε στην ομιλία του τότε υπουργού Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη στο συνέδριο του "Economist".

“…έχουμε μια εκπληκτική πολυνησία, με μοναδικές ακτές. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι θα έπρεπε να είμαστε ο παγκόσμιος προορισμός του yachting. Πιστεύω ότι οφείλουμε να αναδειχθούμε σίγουρα στην Μεσόγειο. Παρόλα αυτά δυσλειτουργίες, μια λογική φορολογικής επιδρομής πάνω στα σκάφη αναψυχής και, γενικά, μια λαϊκίστικη νοοτροπία που επικράτησε το τελευταίο καιρό απέναντι στους σκαφάτους ουσιαστικά έδιωξε σκάφη, μείωσε θέσεις εργασίας, άδειασε μαρίνες, στέρεψε καρνάγια και εταιρίες Υπηρεσιών.”
“…Δυστυχώς, φορολογικές παρεμβάσεις το τελευταίο διάστημα έφεραν αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Γι’ αυτό και πρέπει να τις ξαναδούμε μέσα σε ένα πλαίσιο ανάπτυξης και όχι μέσα σε ένα πλαίσιο το οποίο επικρατεί σε όλη την Ευρώπη σαν λογική και, ιδιαίτερα, στις λαϊκίστικες φυλλάδες των χωρών της βορείου Ευρώπης: Δηλαδή, ότι είναι καλοί οι Έλληνες εφοπλιστές, αλλά τι φόρους πληρώνουν. Δεν είναι το αντικείμενό μας αυτό, και δεν θα πρέπει να είναι ο στόχος μας. Αυτό είναι, άλλωστε, που ενισχύσαμε σε όλη τη διάρκεια της Ελληνικής Προεδρίας: Ότι ενώ έχουμε ένα σχετικό πλεονέκτημα ως Ευρωπαϊκή Ένωση, να έχουμε την ισχυρότερη ναυτιλία στον πλανήτη, αν βάλουμε κανόνες που θα την καταστήσουν μη ανταγωνιστική, δε θα δημιουργήσουμε ουσιαστικά έσοδα για τα κράτη μας. Απλώς, θα χάσουμε θέσεις εργασίας και οι επιχειρήσεις που σήμερα λειτουργούν στα κράτη μας, θα φύγουν προς εκεί που υπάρχουν τα περισσότερα προνόμια και αυτές είναι οι αγορές της Άπω Ανατολής.”
“…πριν από 15 χρόνια, τα έτη ηλικίας των ελληνόκτητων πλοίων ξεπερνούσαν την 20ετία. Σήμερα, η ηλικία πέφτει σημαντικά κάτω από τα 10 χρόνια. Είναι, ανάλογα με την εκτίμηση, από 8, 8 ως τα 9,2 χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων. Και, βέβαια, υπάρχουν και τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες είναι πρωτόγνωρες για την Ελλάδα. Ενώ στο παρελθόν η πλειοψηφία του στόλου προερχόταν από δεύτερο ή τρίτο χέρι, σήμερα συζητάμε για ένα στόλο νεότευκτο…”
“…Κλείνοντας, θέλω να σας πω ότι στη δική μας φιλοσοφία υπάρχουν μερικές φράσεις που την χαρακτηρίζουν. Μία από αυτές τις φράσεις είναι του φιλόσοφου Σενέκα, η οποία λέει: “Για όποιον δεν ξέρει που πηγαίνει, δεν υπάρχει ούριος άνεμος». Εμείς έχουμε σαφέστατο προσανατολισμό, ξέρουμε που πάμε και θα το πάμε το καράβι εκεί που θέλουμε.”


Είναι πολύ σημαντικό ότι επιτέλους μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους, σταμάτησε α) η λαϊκίστικη νοοτροπία, β) οι δυσλειτουργίες και γ) η λογική της φορολογικής επιδρομής εις βάρος των ασθενέστερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων, των εφοπλιστών δηλαδή. Όλοι μαζί ενωμένοι ας φωνάξουμε: Ζήτω το Έθνος, Ζήτω οι Εφοπλιστές, Κάτω οι εργάτες και οι άνεργοι που μας πίνουνε το αίμα.
Παρακαλείτε ο ελληνικός λαός, αν τύχει να ξαναδιαβάσει στις λαϊκίστικες φυλλάδες της βόρειας Ευρώπης ότι οι έλληνες εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους, να σκίσουν τις συγκεκριμένες σελίδες και να αφήσουν μόνο αυτές που γράφουν ότι όλοι οι έλληνες είμαστε αεριτζήδες (πλην εφοπλιστών), φοροφυγάδες (πλην εφοπλιστών), τεμπέληδες και λαμόγια (πλην εφοπλιστών)!

Ιδιαιτέρως σημαντική κρίνεται επίσης και η επισήμανση του τέως υπουργού εφοπλιστών, σύμφωνα με την οποία πρέπει η Ε.Ε να αποκτήσει ανταγωνιστική ναυτιλία ώστε να μη χαθούν θέσεις εργασίας και οι επιχειρήσεις μετακομίσουν στις χώρες της Άπω Ανατολής.
Αριστούργημα!!!
Την ώρα που ανακοίνωνε αυτά τα σημαντικά ο τέως, στην αίθουσα βρίσκονταν μόνο οι σερβιτόροι και μια καθαρίστρια που στηριζόταν στη σκούπα. Έτσι οι εφοπλιστές δεν ενημερώθηκαν από τον υπουργό τους και πήγαν και έφτιαξαν (συνέχισαν να φτιάχνουν) τα πλοία τους σε Ιαπωνία, Κίνα και Κορέα.

Από [εδώ]

Επίλογος:
Πριν λίγες ημέρες το Newsbomb.gr δημοσίευσε κατ’ αποκλειστικότητα ότι ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έχει μπει στο στόχαστρο των εισαγγελέων για την καταπολέμηση της διαφθοράς. Οι αρμόδιοι εισαγγελείς έχουν στα χέρια τους επώνυμη καταγγελία εις βάρος του πρώην υπουργού και νυν βουλευτή της Ν.Δ, σύμφωνα με την οποία ο κ. Βαρβιτσιώτης φέρεται να έχει χρηματιστεί από εφοπλιστές, στην προσπάθεια των τελευταίων να διατηρήσουν στον... πάγο τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της προηγούμενης κυβέρνησης. Καθώς η καταγγελία είναι επώνυμη και συνοδεύεται από συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία προκύπτει υλικό... αξιοποιήσιμο για την τέλεση αδικημάτων, η υπόθεση έχει πλέον περάσει στο στάδιο της έρευνας και πολύ σύντομα θα πρέπει να αναμένονται τα αποτελέσματα της παρέμβασης των εισαγγελικών αρχών.

ΥΓ: Το ότι η "ελληνική" ναυτιλία είναι η πρώτη στον κόσμο και δεν σταμάτησε ποτέ να διογκώνεται, εν πολλοίς οφείλεται στο γεγονός ότι μετατρέπει σε καράβια τα δισεκατομμύρια που φοροαπαλλάσσεται.
Επειδή έχω την αίσθηση ότι ο Τσίπρας θα πέσει με πολύ μεγαλύτερο πάταγο απ’ ότι οι δοσίλογοι προκάτοχοί του - διότι η κοινοβουλευτική του ομάδα θα συνεχίσει να φυλλορροεί μέχρι που θα του φύγουν όλοι και κάποια στιγμή θα σιχαθεί και τον εαυτό που στηρίζεται από τους δεξιούς και τους ποταμίσιους τηλεμαλάκες - πιστεύω ότι το μόνο που του έχει απομείνει (κυριολεκτικά όμως) είναι να στείλει στη Δικαιοσύνη τα προαναφερθέντα καθάρματα, μήπως και κάποτε βρει δικαίωση εκείνο το γαμ… τιμημένο περί δικαίου αίσθημα του λαού.


14 σχόλια:

  1. Οι Έλληνες εφοπλιστές πάντα την έβγαζαν καθαρή και πάντα θα το κάνουν. Ποιος θα τα βάλει μαζί τους; Εδώ βουλιάζουν πλοία με επιβάτες και προσωπικό για την αποζημίωση και θα διστάσουν σε κάποιον που τους κουνά το δάχτυλο; Χεσμένους τους έχουν όλους! Αυτοί να είναι καλά!
    Όσο για τη δική μας συνέχεια θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε να τα βγάλουμε πέρα μέσα από όλα τα τρελά που βλέπουμε να συμβαίνουν. Την θλιψη δεν την αποφύγαμε, αλλά προχωράμε με όποιο τρόπο θα έχουμε στα χέρια μας (χέρια μας, λέμε τώρα)!
    Μόνο με οργανωμένες και καλά σχεδιασμένες κινήσεις θα είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε. Ίσως μετά από τόσα παθήματα, έχουμε πάρει κάποια μαθήματα, λέω εγώ τώρα!!!
    Τουλάχιστον απόλαυσε το χωριό και την απλότητά του, Πέτρο μου, για να έχεις δυνάμεις για το παρακάτω. Όλοι χρειαζόμαστε όλους εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βέβαιο πάντως είναι πως τουλάχιστον από τους σημερινούς κυβερνώντες ο λαός που τους έστειλε στην εξουσία έχει άλλες απαιτήσεις και όχι να συνεχίσουν την ξεφτίλα που παρέλαβαν.
      Αυτός ο λαός περιμένει να αλλάξουν οι γελοιότητες δεκαετιών.
      Αυτός ο λαός απαιτεί να γίνουν τομές, όχι απλά να υπάρχει διαχείριση της υπάρχουσας άθλιας κατάστασης.
      Όταν μιλάμε για διαρθρωτικές τομές, για επανεκκίνηση, για αναδιάρθρωση της οικονομίας, όλα αυτά δεν είναι δυνατόν να εξαντλούνται στην κατάργηση του ΕΚΑΣ και στο ΦΠΑ στα μακαρόνια!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ρε τον Βαρβιτσιώτη τζούνιορ!...
    Τι να περιμένει κανείς απ' τον πολιτικό που τα σπάει στην Πάολα;
    Τι να σου κάνει κι ένας Τσίπρας; Από πού να το καλαφατίσει το "καράβι"; Από παντού μπάζει ρε Πέτρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ με τόσα χρόνια στα έδρανα της αντιπολίτευσης (ακόμη και της αξιωματικής) δεν είχε σχεδιάσει «σχέδιο Β» για την οικονομία. Αλλά, πάει στο διάολο, για την παραοικονομία –ακριβέστερα: για την παρασιτική οικονομία- είναι υποχρεωμένοι να έχουν.
      Αν όχι, να στρώσουν κάτω τον κώλο τους και να βρουν. Ο λαός στενάζει και κάποιοι καραγκιόζηδες θησαυρίζουν!!!

      Διαγραφή
  3. Ποιους θα στείλει ο Τσίπρας στη δικαιοσύνη, ρε Πέτρο; Αυτούς που τον στηρίζουν για να περάσει τους μνημονιακούς νόμους; Κι έξι μήνες που ήταν και παντοδύναμος τι έκανε; Κανείς δεν πρόκειται να πάει στη Δικαιοσύνη κι αν πάει, για τα μάτια του κόσμου θα' ναι και θα τη βγάλει πάλι λάδι αλά Παπακωνσταντίνου.
    Πιθανόν να είδες αυτό:
    http://teddygr.blogspot.gr/2015/07/blog-post_89.html
    Σταγόνα στον ωκεανό θα μου πεις, εγώ όμως έχω μάθει να κρίνω από τα μικρά τα μεγάλα. Αν δεν μπορείς να διορθώσεις και είσαι ενδοτικός στα μικρά, πως θα αντιμετωπίσεις τα μεγάλα όπου και οι πιέσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες;
    Σταγόνα τη σταγόνα γεμίζει ο ωκεανός σκατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις και κρίνεις ξεκινώντας από τα "μικρά" και φαινομενικά ασήμαντα.

      Την ιστορία την είχα διαβάσει (αλλού), σε μια προσπάθεια να καταλάβω τι μας περιμένει από το μνημόνιο Νο3. Πραγματικά δεν μπορούσα να καταλάβω πως μια τόσο ασήμαντη -με την πρώτη ματιά- υπόθεση, θεωρήθηκε τόσο σημαντική από τους τροϊκανούς ώστε να την προβλέπουν στο μνημόνιο, δίνοντας μάλιστα αναδρομική ισχύ στην εφαρμογή της.

      Τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνονται βάσει νόμου, είχε πει κάποτε κάποιος. Και όταν ο νόμος δεν υπάρχει ...απλά τον δημιουργούμε.

      Αφού Σοφία έχουμε φτάσει στο σημείο να παίρνουμε τους "νόμους" έτοιμους και γραμμένους απο την τρόϊκα και εμείς (οι βουλεφταδες εννοώ) απλά να τους ψηφίζουμε ώστε να τηρείται η συνταγματική επιταγή, δεν έχουμε πια όχι κράτος Δικαίου, ούτε καν κράτος.

      Διαγραφή
  4. Πικρά γέλασα με το που θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και τα γελάμε...
    Δυστυχώς συμφωνώ με το υστερόγραφο...κάποιοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να πέσει ο Τσίπρας, αναλογιζόμενοι ό, τι κουβαλάει ο καθένας τους στην κεφάλα του και όχι όσα πρέπει να αναλογιστούν...
    Τελικά μάθαμε με ένα πολύ σκληρό μάθημα πως μόνο ένας Τσίπρας δε φέρνει την ελπίδα...
    Για τους εφοπλιστές και για τον Βαρβιτσιώτη τι να πω?...όλοι υποπτευόμαστε πως βγαίνουν τα πολλά λεφτά και ποιοι είναι αυτοί που δεν πληρώνουν!
    Αλίμονο μας μόνο που ακόμα και τώρα οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούν την αίσθηση του καθήκοντος που έχουν απέναντί μας!
    Πάλι φτηνά θα μας πουλήσουν στους τραπεζίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα διάβαζα για έναν εφοπλιστή στον οποίο ασκήθηκε δίωξη για τον μισό ποινικό κώδικα. Πριν ένα μήνα μάθαμε για τον εφοπλιστή Μαρινάκη (του Ολυμπιακού) που κατηγορείται για μια σειρά από κακουργηματικές πράξεις.
      Το ότι δεν είναι και τα καλύτερα παιδιά, το ξεραμε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μια κυβέρνηση της Αριστεράς να συνεχίζει να τους λιβανίζει.
      Εκτός και αν δεν είναι της Αριστεράς.
      Μένει να το αποδείξει, μόνο που ο χρόνος της μειώνεται επικίνδυνα.

      Διαγραφή
  5. Πόσα ανοιχτά μέτωπα πια...πόσα θηρία έχει να αντιμετωπίσει αυτός ο λαός και μέσα και έξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα περισσότερα είτε δεν τα βλέπει, είτε φορούν προβιές προβάτων και δεν τα ξεχωρίζει.

      Διαγραφή
  6. Να χαρώ εγώ δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη!!! Τελικά η Βουλή αποτελείται από συμμορίες, όχι κόμματα και από λήσταρχους! Πολύ εύστοχα τους χαρακτήρισες βου-λεφτάδες, Πέτρο!!!

    Συμφωνώ μαζί σου πως είναι επιτακτική ανάγκη και για κείνον και για το κοινώς περί δικαίου αίσθημα να πάει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, αφού περάσει πρώτα από το Δημόσιο Ταμείο!!!

    Να περνάς όμορφα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει απαυτωθεί το Ελληνικό Σύνταγμα από όλες τις μπάντες, αυτό όμως το άρθρο δεν το ακούμπησε κανένας.
      Πως μας βρίσκεις;
      Ανέκαθεν ήμασταν λαός αστείων πολιτών με γελοίους πολιτικούς, τώρα μας πήρανε χαμπάρι και οι απόξω. Όταν οι κωλογερμαναράδες απορούν γιατί να συνεχίζεται η βαρύτατη φορολόγηση των συνταξιούχων και να φοροδιαφευγουν οι πλούσιοι, μάλλον έμαθαν τη λέξη 'μαλάκας' και μας την λένε με άλλες λέξεις.

      Διαγραφή
  7. Πέτρο,

    Ο Βαρβιτσιώτηςόποιος-δεν-έχει-να-πληρώσει-ΕΝΦΙΑ-να-πουλήσει-το-σπίτι-του και τι-σημαίνει-χρεωκοπία;-δενμπορώ-να-κατεβάσω-εφαρμογές-για-το-iPhone-μου, έχει δώσει (από) τα χειρότερα δείγματα γραφής τόσο κατά τη διάρκεια της υπουργικής του θητείας, και όχι μόνο. Ένας από τους χαρακτηριστικούς πολιτικούς που απ' όπου και να τον πιάσεις βρωμάει.

    Όσον αφορά τους εφοπλιστές με τις 56-διά-νόμων-φοροαπαλλαγές, μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στο τι λέει ένας "δικός τους".
    [Το αρχικό άρθρο / συνέντευξη στο περιοδικό TIME, με τίτλο: Greek Shipping Magnate Urges Tycoons To Pull Their Weight
    Σε συνοπτική παρουσίαση (πολύ "πετσοκομμένο") το άρθρο στα ελληνικά, στο aixmi.gr: ΤΙΜΕ: Την ώρα της καταστροφής οι Έλληνες εφοπλιστές κάθονται πάνω στις φοροαπαλλαγές τους.

    Κατά τ' άλλα... εσείς, στο σπίτι, όλοι καλά; που λέμε...

    ΥΓ. Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο, ένα από τα πολλά που αρκούν για να σε κάνουν τούρμπο.
      Από πού να το πιάσεις και που να το αφήσεις βρε Ρούλα. Σκανδαλώδεις διατάξεις με αφετηρία μιαν άλλη εποχή που σήμερα είναι αδιανόητο να υπάρχουν! Ένα από τα πολλά όμορφα που ισχύουν είναι ότι ακόμη και τα ιδιωτικά περιουσιακά στοιχεία των εφοπλιστών δεν φορολογούνται.
      Και μου αρέσει που όλοι οι καραγκιόζηδες, ανεξαρτήτως κομμάτων και κυβερνήσεων, ξέρουν μόνο να λένε ότι χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις. Εμείς και κανείς άλλος!
      Για τον Βαρβιτσιώτη δεν θα πω τίποτα άλλο. Το άτομο είναι για καρπαζιές. Ένας ακόμη χρήσιμος άχρηστος που υπάρχει μόνο για να περνάει καλά η κάστα του.

      ΥΓ: Πολύ καλά δεν είμαι. Βρίσκομαι σε διακοπές, ένα ίντερνετ που έχω πάρει μαζί μου επίσης βρίσκεται σε διακοπές και συνδέομαι που και που κατά τύχη.

      Διαγραφή